Generálka Mi

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 26 Jan 2006, 22:40

Pořád z něj někde chcal olej, začínal hulit, nedali se seřídit ventily, klepal, vůle na klice ..... celkové opotřebení.

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 26 Jan 2006, 22:42

kde ti to robili a s klukov si čo robil hmmmm :?

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 26 Jan 2006, 22:44

Maťo: to je jak nátlak! ja predpokladám, že v kopřivnici...
Eda: to SV malo dve sacie porubia?,

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 26 Jan 2006, 22:46

len ma to zaujíma čo sa dá ešte všetko zohnať na motor a kce to ešte robia 8)

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 26 Jan 2006, 23:07

no byla to g.o. takže klika jiná že. No a robili to frajeři v tatře

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 26 Jan 2006, 23:08

EDA: ďakujem :wink: , takže sa to dá ešte pozhánať to je dobrá správa.... :D

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 27 Jan 2006, 09:46

A vrtání to má jaké? A válce čistě AlFer nebo čistě litina nebo kombinace? :twisted:

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 27 Jan 2006, 11:42

Je to normální 3,5. Válce AlFe. Klika litá.

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 27 Jan 2006, 14:24

RadeK: čo može byt na tom SV lahšie oproti štandradu? 175/6*8=234kg, na jedenu válecovú jednotku 30kg, ak odlahčli len pohyblivé časti vo válcovej jednotke tak to moc pod kilo na jednu válcovú jednotku nemože byt...vážili ste niekto motor? škoda že ma to v září nenapadlo...mne to stále na dvojnásobok hmotnosti V8 navychádza...nieje niekde chyba?

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 06 Feb 2006, 14:08

Ondro, můj I4 motor se "dorobil" :).

Cena GO cca 4000 kč i s bencínem :-).

Sorry za offtopic :oops: Co mě překvapilo, že ten motor z výfuku voní, jako by měl katalyzátor.
Prílohy
skuner_ 044.jpg
skuner_ 044.jpg (182.78 KiB) 9080 zobrazení
skuner_ 041.jpg
skuner_ 041.jpg (178.21 KiB) 9080 zobrazení
skuner_ 032.jpg
skuner_ 032.jpg (149.73 KiB) 9080 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 06 Feb 2006, 14:10

GO (Game Over?) spare parts:).
Prílohy
skuner_ 030.jpg
skuner_ 030.jpg (194.72 KiB) 9078 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 06 Feb 2006, 14:19

Pěkné, Zdicho. :D
Jo jo, nikdo mi nevěří, že kdysi škodovky nesmrděly...

A cena je nějaká nízká, čekal bych přes 10 tisíc :-O

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 06 Feb 2006, 14:40

Sehnal jsem písty, válce a kruhy za 500,-. Náhoda. Práci nepočítám. Nový rozdělovač za 400. Zbytek asi normální ceny. Karbec jsem neměnil, ale můžu mít zánovní z 400, ještě uvidím.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 06 Feb 2006, 15:04

Zdicho, teraz je to už lepšie, takto sa už páči :)
čo je to - 120L ?
máš tam rovnaké piesty, ako boli predtým? tie pôvodné akoby nemali úplne rovné dno.. ??

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 06 Feb 2006, 15:12

120L s LS písty, trochu jsem otunil hlavu. Kua, čeho všeho si ty nevšimneš :-)

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 06 Feb 2006, 16:14

ako si otunil hlavu - ofrézoval? o koľko? nebude ten motor teraz kvôli vyššiemu kompresnému pomeru (aj piesty) potrebovať benzín s vyšším OČ?

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 06 Feb 2006, 21:05

Ondrej neni blby! 120 LS ma jezdit na Super 96 kdezto 120 na special 91

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 07 Feb 2006, 09:08

Ne, hlavu jsem nesnižoval. Já tady opravdu nerad rozvádím offtopic, ale když se ptáte, tak promiň Edo:). LS písty jsou oproti L vypouklé. L jsou rovné neboli mírně vyduté. Proto by se měla také použít LS hlava, kvůli tvaru spalovacího prostoru. Zlé jazyky tvrdí, že nemusí, že se píst s hlavou L nepotká. Já jsem to nechtěl riskovat, tak jsem poloprofesionálně upravil tvar spalovacího prostoru :wink: :idea:

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 07 Feb 2006, 12:07

Detail svazku
Prílohy
svazek.jpg
(206.01 KiB) 589 stiahnutí

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 07 Feb 2006, 14:44

A co je na tom detailu tak zajímavého? PVC punčošky používají automobilky běžně už asi 10-15 let.... :wink: Ale těším se na tu fakturu.... :D

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 40 neregistrovaných