Strana 1 z 3

Generálka Mi

Napísané: 26 Jan 2006, 08:55
od užívateľa Eda
Posílám fotky hotového motoru. Koncem příštího týdne týdne příbudou grafy z měření na motorové brzdě. Posuďte sami - není to nádhera?

Napísané: 26 Jan 2006, 09:07
od užívateľa Zdicho
Na tohle nemáš stary:D

Napísané: 26 Jan 2006, 09:17
od užívateľa MarekK
na tom snímku 013 vzadu v lavu je čo za motor?

Napísané: 26 Jan 2006, 09:21
od užívateľa Eda
Marekk: T613 6VS

Napísané: 26 Jan 2006, 09:26
od užívateľa Stevo
6VS
A ten typek co tam slinta na to trojvalcove HTPcko je kto? :twisted:

Napísané: 26 Jan 2006, 13:50
od užívateľa Mojžo
prekrráásny motor slintám, asi to nedám. Go my son, go Eda, go!!!

Napísané: 26 Jan 2006, 14:53
od užívateľa kovoo
EDA:mňa by zaujímalo kde si to dal robiť(ked to nieje tajné 8) ), už sa teším na ten graf z motorovej brzdy, ináč dosť husté :wink:

Napísané: 26 Jan 2006, 15:06
od užívateľa radek
Jestli můžu poprosit pak k tomu grafu i fakturu za tu GO, mám podobné údaje z oprav roku tuším 1999-2000, Ty jsi Edo takový statistik, že bychom porovnali vývoj cen...... :D Co Ty na to?

Napísané: 26 Jan 2006, 16:08
od užívateľa Zdicho
A můj motor se nikomu nelíbí?:(

Napísané: 26 Jan 2006, 16:29
od užívateľa ondrej
Zdicho, najprv ho musíš dorobiť...

Napísané: 26 Jan 2006, 16:34
od užívateľa kovoo
pekný ventilový tuning Zdicho :lol: to asi funkčné neje :roll:

Napísané: 26 Jan 2006, 17:38
od užívateľa smarkus
toje co 613 6vs?
copak Zdicho si uštval škudku? :)

Napísané: 26 Jan 2006, 17:51
od užívateľa MarekK
motor do autokrosových bugín...mechanické vstrekovani BOSCH-KUGELFISCHER pohánané od lavejvačky je jeho hlavným znakom , okrem toho, že má len 6 válcov...mna zaujalo, že má dve sviečky na válec, pravdepodobne každá sviečka vo válci ma svoj rozdelovač :shock: tuším objem do 3200 boli prvé verzie, ale časom tuším boli aj iné

Napísané: 26 Jan 2006, 21:21
od užívateľa Eda
prospekt

Napísané: 26 Jan 2006, 21:26
od užívateľa Luboš
Edo, kolik měl vlastně ten motor naběháno? Nebyl problém s některým nedostatkovým dílem?

Napísané: 26 Jan 2006, 21:36
od užívateľa Eda
Luboš, nevím co tím myslýš, buď konkrétnější. Měl najeto asi 350 tisíc.

Napísané: 26 Jan 2006, 22:07
od užívateľa Luboš
Jen mě napadlo, jestli se i dnes dají sehnat všechny potřebné díly ke generální opravě a nemusí se různě improvizovat. Jestli jo, tak je to v pohodě. Taky by mě docela zajímal rozpis položek na faktuře, pokud by ti to nevadilo.

Napísané: 26 Jan 2006, 22:19
od užívateľa Eda
Jasne, napis mail. Az bude faktura, klidne zaslu.

Napísané: 26 Jan 2006, 22:30
od užívateľa Mojžo
Bratu a môžem sa spýtať čo Ťa viedlo k oprave?

Motor už bol nevýkonný, spotreboval veľa oleja a benzínu? Alebo čo? Len tak zo zaujímavosti

Napísané: 26 Jan 2006, 22:37
od užívateľa radek
To budeš hodný Edo. Maila na mě určitě máš :D . Ze kdy je (myslím čistě časově) ten prospekt, prosím?

Všimli jste si něčeho zvláštního u technických dat motoru 613-6VS? Já ano, pokud je to psané pravda, parametricky asi první motor řady 613, co vůči svému objemu vykazuje příjemnou hodnotu kW i Nm a to vše při méně jak poloviční!!! vlastní hmotnosti vůči standardnímu provedení. Sice ta charakteristika není nejplošší a životnost nebude zřejmě taky zcela optimální, ale je to pěkný.