Strana 5 z 11

Napísané: 29 Jan 2006, 12:30
od užívateľa tomas
Napravo od volantu - spinac ako svetla.

Napísané: 29 Jan 2006, 17:55
od užívateľa smarkus
v levo od volantu prvni prepinac svetla(0-parkovacky-tlumene sv.)
druhej prepinac mlhovky (0-predni mlhovky-zadni mlhovky)
treti prepinac osvetleni pristrojovky( normalni-slabsi)
vedle nej mala kolibka (el.palivove cerpadlo-0-majak)
vpravo vedla volantu u spinacky prepinac vyhrivani z.okna (0-zapnuto)
podnim otocny prepinac cyklovac steracu
dole u ovladani klimy leva kolibka ventilator(rychle-0-pomalu),prava kolibka(osvetleni nad ridicem-0-sirena)
je mozne ze si to uz presne nepamatuji a ze jsou prehozene majak-sirena jestly tak mne opravte!
stou eletrikou si nedelej teskou hlavu ja mnel natazenou skoro celou el.dvakrat.
dotaz mas pod pristrojovkou dvojmo natazenou el.do budiku a kontrolek?jena je klasicke ty ceske "nozove" konektory a jeste truhej svazek kterej je zakonceny konektory "dutinky"?

Napísané: 29 Jan 2006, 18:48
od užívateľa miloš
Děkuji Tomasovi i Smarkusovi.
Smarkus: Dvojmo natažená elektrika do budíků tam prý je,ale na dutinky si kolega nevzpomíná,vybavují se mu jen ty nožové konektory.Zítra se na to koukne a už budu mít i nějaké fotky,takže sem zkusím dát něco zajímavého.

Napísané: 30 Jan 2006, 10:16
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
"vedle nej mala kolibka (el.palivove cerpadlo-0-majak)"

To si soudruzi dali s tou úžasnou speciální vlajkovou lodí našeho průmyslu opravdu velikou práci, když dávali dvě tak naprosto spolu nesouvisející funkce na jeden vypínač. Hlavně, že to má dvě zapalování. Ale pak si musí zoufalý bodyguard, řidič a kapitán StB v jedné osobě sedící za volantem Špeciáála vybrat, zda v krizové situaci při prchání před imperialistickými teroristy bude čerpat palivo nebo blikat majákem, aby si zajistil přednost v jízdě.

Miloši, chybí Ti tam jenom ta zásobní nádobka podtlaku nebo i to vlastní servo? Jestli jen nádobka (jak jsem vyrozuměl), tak by tempomat mohl fungovat i bez ní. Motor T613 při svém objemu by mohl být schopen dodávat dostatečný podtlak v každé situaci. Alespoň mně tempomat funguje i bez nádobky. Možná ale je to třeba u karburátorového motoru, aby servo dokázalo utáhnout vždy tu "hrazdičku" ovládání klapek obou karburátorů.

Napísané: 30 Jan 2006, 10:21
od užívateľa miloš
Já jsem to zatím hlouběji nezkoumal,ale myslím,že chybí vše,co bylo v motorovém prostoru navíc jako speciálové.Kouknu na to,ale nevěřím,že to tam bude.

Napísané: 30 Jan 2006, 12:16
od užívateľa ondrej
tá podtlaková nádoba tam bola hlavne kvôli centrálnemu zamykaniu, údajne vystačila na 3-4 odomknutia odstaveného vozidla...

Napísané: 30 Jan 2006, 13:31
od užívateľa Mojžo
ono aj skutočne stačí na 3 odomknutia-uzamknutia, potom už nemá paru

Napísané: 30 Jan 2006, 22:05
od užívateľa miloš
Umístění ovladače tempomatu u mého speciála.

Napísané: 30 Jan 2006, 22:15
od užívateľa Mgr.Petr Naszrával
To myslíš tu odpadlou gumu z pedálu?

Napísané: 30 Jan 2006, 22:18
od užívateľa miloš
Ne,to na té chromované tyči uprostřed,nahoře omotané izolačkou.Ale to by jsi měl snad vědět,ne?

Napísané: 30 Jan 2006, 22:24
od užívateľa Luboš
S vámi si člověk užije legrace... :D

Napísané: 30 Jan 2006, 22:35
od užívateľa Mgr.Petr Naszrával
Miloš: Hmhm, a já si myslel, že je to vysílačka od kontrášů.

Napísané: 30 Jan 2006, 23:11
od užívateľa miloš
Jo aha,takhle jsi to myslel...Tak to jsi myslel špatně,jestli jsi teda vůbec při tom přemýšlení myslel...

Napísané: 30 Jan 2006, 23:55
od užívateľa kovoo
jak vydím dosť husté foto :lol: , niekoho tu čatá noša roboty a dlhé nejazdenie 8) :lol:
P.S. čest práci a robote pokoj..... :wink:

Napísané: 02 Feb 2006, 21:50
od užívateľa miloš
Na převodovce by měli být 2 snímače.Ví někdo k čemu je který? Mám tam pouze ten levý,na kterém jsou 3 konektory,ale mám obsezen pouze ten prostřední.Pravý snímač je pryč,díra je zaslepená nějakým silikonem,či co.

Napísané: 02 Feb 2006, 22:12
od užívateľa Luboš
Přímo na převodovce? Tam je snímač zpátečky, ten je, pokud se pamatuju napravo a pak už snad kromě náhonu tachometru by tam nic jiného ani u Speciálu být nemělo...

Napísané: 02 Feb 2006, 22:17
od užívateľa Palo
ale má, myslím že niečo kvôli tachografu?dokonca všetky prevodovky tam maju pripraveny výstupok ale bez dier

Napísané: 03 Feb 2006, 23:16
od užívateľa ondrej
Keď tu už rozoberáme ovládacie prvky Speciálov - nikde som sa nedočítal, ako sa zapínajú stierače a ostrekovače reflektorov -automaticky pri zapnutých svetlách a stieračoch/ostrekovačoch skla? alebo nejako samostatne?

Napísané: 03 Feb 2006, 23:31
od užívateľa tomas
Tiez som nad tym minule spekuloval. Je to ako pises - pri zapnutych svetlach a zopnuti ostrekovaca. Aspon u mna.

speciál

Napísané: 04 Feb 2006, 11:54
od užívateľa Milos Bukacek
Pro Kovoo: