Tempomat na T613-S a T613-M95

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 29 Jan 2006, 12:30

Napravo od volantu - spinac ako svetla.

Užívateľov profilový obrázok
smarkus
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 18 Okt 2004, 20:45
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613 S r.v. 86
Tatra Beta r.v. 97
Bydlisko: Havířov
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa smarkus » 29 Jan 2006, 17:55

v levo od volantu prvni prepinac svetla(0-parkovacky-tlumene sv.)
druhej prepinac mlhovky (0-predni mlhovky-zadni mlhovky)
treti prepinac osvetleni pristrojovky( normalni-slabsi)
vedle nej mala kolibka (el.palivove cerpadlo-0-majak)
vpravo vedla volantu u spinacky prepinac vyhrivani z.okna (0-zapnuto)
podnim otocny prepinac cyklovac steracu
dole u ovladani klimy leva kolibka ventilator(rychle-0-pomalu),prava kolibka(osvetleni nad ridicem-0-sirena)
je mozne ze si to uz presne nepamatuji a ze jsou prehozene majak-sirena jestly tak mne opravte!
stou eletrikou si nedelej teskou hlavu ja mnel natazenou skoro celou el.dvakrat.
dotaz mas pod pristrojovkou dvojmo natazenou el.do budiku a kontrolek?jena je klasicke ty ceske "nozove" konektory a jeste truhej svazek kterej je zakonceny konektory "dutinky"?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 29 Jan 2006, 18:48

Děkuji Tomasovi i Smarkusovi.
Smarkus: Dvojmo natažená elektrika do budíků tam prý je,ale na dutinky si kolega nevzpomíná,vybavují se mu jen ty nožové konektory.Zítra se na to koukne a už budu mít i nějaké fotky,takže sem zkusím dát něco zajímavého.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 30 Jan 2006, 10:16

"vedle nej mala kolibka (el.palivove cerpadlo-0-majak)"

To si soudruzi dali s tou úžasnou speciální vlajkovou lodí našeho průmyslu opravdu velikou práci, když dávali dvě tak naprosto spolu nesouvisející funkce na jeden vypínač. Hlavně, že to má dvě zapalování. Ale pak si musí zoufalý bodyguard, řidič a kapitán StB v jedné osobě sedící za volantem Špeciáála vybrat, zda v krizové situaci při prchání před imperialistickými teroristy bude čerpat palivo nebo blikat majákem, aby si zajistil přednost v jízdě.

Miloši, chybí Ti tam jenom ta zásobní nádobka podtlaku nebo i to vlastní servo? Jestli jen nádobka (jak jsem vyrozuměl), tak by tempomat mohl fungovat i bez ní. Motor T613 při svém objemu by mohl být schopen dodávat dostatečný podtlak v každé situaci. Alespoň mně tempomat funguje i bez nádobky. Možná ale je to třeba u karburátorového motoru, aby servo dokázalo utáhnout vždy tu "hrazdičku" ovládání klapek obou karburátorů.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 30 Jan 2006, 10:21

Já jsem to zatím hlouběji nezkoumal,ale myslím,že chybí vše,co bylo v motorovém prostoru navíc jako speciálové.Kouknu na to,ale nevěřím,že to tam bude.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 30 Jan 2006, 12:16

tá podtlaková nádoba tam bola hlavne kvôli centrálnemu zamykaniu, údajne vystačila na 3-4 odomknutia odstaveného vozidla...

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 30 Jan 2006, 13:31

ono aj skutočne stačí na 3 odomknutia-uzamknutia, potom už nemá paru

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 30 Jan 2006, 22:05

Umístění ovladače tempomatu u mého speciála.

Užívateľov profilový obrázok
Mgr.Petr Naszrával
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 325
Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó
Bydlisko: Poklička

Príspevok od užívateľa Mgr.Petr Naszrával » 30 Jan 2006, 22:15

To myslíš tu odpadlou gumu z pedálu?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 30 Jan 2006, 22:18

Ne,to na té chromované tyči uprostřed,nahoře omotané izolačkou.Ale to by jsi měl snad vědět,ne?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Jan 2006, 22:24

S vámi si člověk užije legrace... :D

Užívateľov profilový obrázok
Mgr.Petr Naszrával
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 325
Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó
Bydlisko: Poklička

Príspevok od užívateľa Mgr.Petr Naszrával » 30 Jan 2006, 22:35

Miloš: Hmhm, a já si myslel, že je to vysílačka od kontrášů.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 30 Jan 2006, 23:11

Jo aha,takhle jsi to myslel...Tak to jsi myslel špatně,jestli jsi teda vůbec při tom přemýšlení myslel...

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 30 Jan 2006, 23:55

jak vydím dosť husté foto :lol: , niekoho tu čatá noša roboty a dlhé nejazdenie 8) :lol:
P.S. čest práci a robote pokoj..... :wink:

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Feb 2006, 21:50

Na převodovce by měli být 2 snímače.Ví někdo k čemu je který? Mám tam pouze ten levý,na kterém jsou 3 konektory,ale mám obsezen pouze ten prostřední.Pravý snímač je pryč,díra je zaslepená nějakým silikonem,či co.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Feb 2006, 22:12

Přímo na převodovce? Tam je snímač zpátečky, ten je, pokud se pamatuju napravo a pak už snad kromě náhonu tachometru by tam nic jiného ani u Speciálu být nemělo...

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 02 Feb 2006, 22:17

ale má, myslím že niečo kvôli tachografu?dokonca všetky prevodovky tam maju pripraveny výstupok ale bez dier

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 03 Feb 2006, 23:16

Keď tu už rozoberáme ovládacie prvky Speciálov - nikde som sa nedočítal, ako sa zapínajú stierače a ostrekovače reflektorov -automaticky pri zapnutých svetlách a stieračoch/ostrekovačoch skla? alebo nejako samostatne?

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 03 Feb 2006, 23:31

Tiez som nad tym minule spekuloval. Je to ako pises - pri zapnutych svetlach a zopnuti ostrekovaca. Aspon u mna.

Milos Bukacek

speciál

Príspevok od užívateľa Milos Bukacek » 04 Feb 2006, 11:54

Pro Kovoo:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní