súrne : vzduchový filter 613-3
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
To je Matěji sice hezké, ale zpravidla k ničemu, protože starší AC pumpy tečou kolem osičky páčky pro ruční čerpání paliva. A i když se tam vymění ty gumové "O" kroužky, teče to za chvíli zase. Jedinná rozumná věc je mechanické čerpadlo zrušit a přišroubovat tam podtmelenou 10 mm tlustou destičku duralu v celé ploše bývalého držáku. Jo a málem bych zapomněl - když už tam ta destička bude, lze na ní uchytit čidlo polohy motoru a ten zbytek už taky moc práce nedá......
To Radek: myslis si, ze som riesil priesaky oleja na oske rucneho cerpania natmelenim priruby AC pumpy??? ...jednoznacne je to konstrukcna chyba a nepomoze menit ani tie O kruzky, lebo zvycajne byva vymlatene teleso AC pumpy v mieste ulozenia tej osky....pomoze vymenit AC pumpu, alebo elektricke cerpadlo...
To Kontras: ak velmi surne potrebujes tie gufera a ak chces, zavolaj mi na +421905680599 a dohodneme sa
To Kontras: ak velmi surne potrebujes tie gufera a ak chces, zavolaj mi na +421905680599 a dohodneme sa
To Radek: myslis si, ze som riesil priesaky oleja na oske rucneho cerpania natmelenim priruby AC pumpy??? ...jednoznacne je to konstrukcna chyba a nepomoze menit ani tie O kruzky, lebo zvycajne byva vymlatene teleso AC pumpy v mieste ulozenia tej osky....pomoze vymenit AC pumpu, alebo elektricke cerpadlo...
To Kontras: ak velmi surne potrebujes tie gufera a ak chces, zavolaj mi na +421905680599 a dohodneme sa
To Kontras: ak velmi surne potrebujes tie gufera a ak chces, zavolaj mi na +421905680599 a dohodneme sa
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Jó jednou jsem to čistil, horkou vodou a jarem. Nic se tomu nestane, ten postup předepisoval i výrobce. To bys ale nevěřil, kolik z toho vyteklo špíny a k původní barvě se ten papír jenom trochu přiblížil. A pokud si dobře vzpomínám, tak mi ten filtr potom v servisu z vlastní iniciativy asi po 10 km vyměnili za nový, tak se na to příště vykašlu...
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
olejovy filtr
http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_ ... subpage=02
vzduchový filtr mann (dříve jipap) se v katalogu neobjevil
origo filtr Mi Coopers:
o firmě (angličtina)
http://www.master-filtration.co.uk/coopers.htm
a protože mám čas, tak jsem se na 5 pokus dovolal do nějaké anglické firmy, kam jim teď pošlu email, se specifikací toho coopers filtru, který mají skladem a oni mi zašlou cenovou nabídku.
http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_ ... subpage=02
vzduchový filtr mann (dříve jipap) se v katalogu neobjevil
origo filtr Mi Coopers:
o firmě (angličtina)
http://www.master-filtration.co.uk/coopers.htm
a protože mám čas, tak jsem se na 5 pokus dovolal do nějaké anglické firmy, kam jim teď pošlu email, se specifikací toho coopers filtru, který mají skladem a oni mi zašlou cenovou nabídku.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 41 neregistrovaných