SEDR-vonoběh

Technické problémy s našimi tatrovkami

sudetak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 93
Dátum registrácie: 27 Nov 2006, 12:09
Kontaktovať užívateľa:

SEDR-vonoběh

Príspevok od užívateľa sudetak » 07 Sep 2008, 11:44

Rozebral jsem a vyčistil+vyfoukal Sedry válející se v garáži,složil a namontoval na motor.Start+běh na sytič velmi dobrý,na plynový pedál reagují,ale na volnoběh se to sotva udrží v obrátkách.
Pravý karbec pěkně syčí,při otáčení velkým regulačním šroubem se itenzita sykotu mění+reaguje i při otáčení šroubem bohatosti.
Levý nesyčí a je zajímavé,že když se jeden,nebo oba regulační šrouby úplně uzavřou,tak se chod motoru zlepší+otáčky nepatrně stoupnou.
Karburátory se nepřeplavují,mají nastavenou hladinu+zkoušel jsem i osvědčené pročistění přicpáváním rukou při tůrováni motoru,znovu profouknutí levé potvory a stav je stále setrvalý.
Zkuste něco vymyslet.

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: SEDR-vonoběh

Príspevok od užívateľa Jerry » 07 Sep 2008, 16:18

Máš těsný příruby na sání, správně nasazený mezikusy. Spínají Ti elektromagnety jehly volnoběhu? Je v karburátorech nový těsnění (O kroužky), dovírá klapka na obou stupních? Mě se nic podobnýho po vyčištění a během seřizování nestalo... Ale co popisuješ, tak bych tipnul, že máš pootevřenej levej karb a běží na něm už hlavní okruh, ne volnoběžnej...

sudetak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 93
Dátum registrácie: 27 Nov 2006, 12:09
Kontaktovať užívateľa:

Re: SEDR-vonoběh

Príspevok od užívateľa sudetak » 21 Jún 2009, 11:46

Takže jsem se do toho včera po delší době opět pustil a rozhodl se,že karby prohodím-pravý za levý abych v zoufalém pokusu vyzkoušel jak se situace vyvine.Dal jsem je dolu a jak jsem je měl položené vedle sebe a zvrchu ze šikma na ně čučel,padl můj špatný zrak na hranatý otvor vedle injektoru a co vidím:u karbu,který pracoval normálně bylo vidět do nitra ingotu a u problémového kusu tam bylo těsnění.Okamžitě šla obě víka dolu a vidím,že každé těsnění je v malém detailu jiné-to správné na SEDR má výstupek s ot vorem a to druhé,které je na EDSR otvor nemá-a vtom byl celý problém-do EDSR-ového jsem udělal díru,karby složil,namontoval a vše je v poho.
Dávejte si proto pozor nato co vám odborníci prodají!Přesto že jsem vždy kupoval těsnění na SEDR,tak mi šoupli toto a já důvěřivej vůl to namontoval aniž bych to zkontroloval!
Přidávám obrázky obou těsnění pro porovnání.
Prílohy
getdata_clanek.jpeg
SEDR
getdata_clanek_2.jpeg
EDSR

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: SEDR-vonoběh

Príspevok od užívateľa Mojžo » 21 Jún 2009, 11:54

Čo sa týka tesnení pod vekom, mne sa pri čistení a výmene všetkého možného na karburátoroch stala takáto pikoška:

Karburátory sa správali tak, že normálne na sýtič bežali, reagovali normálne na plyn, i plný plyn, všetko v pohode, ale hneď ako som pustil plyn bez sýtiča, motor sa zastavil.
Mohol som robiť čokoľvek, mohol som vyšrúbovať regulačné skrutky kludne aj o kilometer, jednoducho vôbec to nepomáhalo a motor sa vôbec neudržal na voľnobehu - ako keby tie karburátory vôbec žiadny taký režim nemali.

Problém? Prikladám fotku. Tá malá dierka bola rovnako veľká ako tá nad ňou, približne asi taká veľká ako je tým červeným krúžkom naznačené.
Neviem z čoho je také tesnenie, ale tiež na to treba dávať pozor

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 70 neregistrovaných