prosím o rady!!!:)
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 27 Máj 2007, 14:33
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613/1 1977
- Bydlisko: Bystřice nad Olší
- Kontaktovať užívateľa:
prosím o rady!!!:)
Dobrý den přeji,
tak jsem byl donucen vytáhnout rezervu z "rezervního místa":)... no a když jsem ji pak dával zpět, tak jsem urval takový ten šroub kterým se to celé ovládá:(. Utrhl jsem to tesně nad tím ozubeným kolem uvnitř:(...
a tak bych se rád zeptal jak se tam dostanu,... -prostě jestli už tady někdo náhodou nemáte nějaký nejlepší postup při opravě....?... moc děkuji:) Jirka N.
tak jsem byl donucen vytáhnout rezervu z "rezervního místa":)... no a když jsem ji pak dával zpět, tak jsem urval takový ten šroub kterým se to celé ovládá:(. Utrhl jsem to tesně nad tím ozubeným kolem uvnitř:(...
a tak bych se rád zeptal jak se tam dostanu,... -prostě jestli už tady někdo náhodou nemáte nějaký nejlepší postup při opravě....?... moc děkuji:) Jirka N.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: prosím o rady!!!:)
Zřejmě se jedná o Chromku, u tý se dostaneš na mechanismus pouze po sundání předního čela (šrouby nahoře, co spojují blatníky a snad jsou i vespod). Fotky má Zdicho na stránkách. Pokusím se ja najít a hodim link.
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 27 Máj 2007, 14:33
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613/1 1977
- Bydlisko: Bystřice nad Olší
- Kontaktovať užívateľa:
Re: prosím o rady!!!:)
jo je to chromka:)... a za nějaký odkaz fotky, rady,... budu samozřejmě moc vděčný tzn. díky:)
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: prosím o rady!!!:)
Teda urvat při natahování rezervy něco takového, to už je teda umění! Skoro bych si tipnul, že je to jen vytažené, aspoň nějaký přístup je k tomu po demontáži pravého krytu světel (dva šroubky).
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 27 Máj 2007, 14:33
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613/1 1977
- Bydlisko: Bystřice nad Olší
- Kontaktovať užívateľa:
Re: prosím o rady!!!:)
no ani to nechtělo nějak moc síly... zřejmě už to bylo nějak načaté:(... každopádně přes kryt světel jsem se koukal a právě tak jsem zjistil že je to ukroucené:(.... ale prostor pro manipulaci tam není:(... takže teda prubnu sundat čelo,... a pak uvidím:)...
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: prosím o rady!!!:)
Tak jsem fotku nenašel na stránkách, ale vyhrábnul sem jí z disku... Zdá se mi, že je to trubka a u toho ozubenýho kola je nasazená a aretovaná střižnym kolíkem. Z fotky to nejde dobře poznat, nebo si to pletu s něčim jinym...
Doufám, že se Zdicho nebude zlobit.
Doufám, že se Zdicho nebude zlobit.
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 27 Máj 2007, 14:33
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613/1 1977
- Bydlisko: Bystřice nad Olší
- Kontaktovať užívateľa:
Re: prosím o rady!!!:)
tak jsem zvědav jestli to pak složím (až to rozeberu:)... každopádně mám urvanou tu horní tyčku, ale rozhodně myslím že není ani zdaleka tak silná (že je tenčí....?)než ta na obrázku,...
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: prosím o rady!!!:)
Zkrátka to rozhoď, poškozenou část vyměň a hlavně nezapomeň betelně promazat (a čas od času rezervu spustit a zdvihnout), ať to zase neprovozuješ nasucho/zatuhlé! Spouštění musí chodit jako po másle.
Koncem zimy jsem na pažoutovi tento mechanismus revitalizoval - tam sice není řetězový převod, ale přímo šroub, nicméně předešlý majitel na to 15 let nesáhnul (!!!), takže se to dalo už jenom rozřezat a vyrobit nanovo. Ani chudák rezerva se nechtěla nechat urvat od podlahy .
Oproti 613 je to kombinace těch nejhorších vlastností - "šroubováním" se jenom odjišťuje, samotné sklopení držáku už se pak dělá pod autem, jako u "trojky", navíc tam není utěsněný prostor pro rezervu, ale držák ze silného drátu. Francouzi jedni!
Tak jsem si ponadával a je mi líp.
Koncem zimy jsem na pažoutovi tento mechanismus revitalizoval - tam sice není řetězový převod, ale přímo šroub, nicméně předešlý majitel na to 15 let nesáhnul (!!!), takže se to dalo už jenom rozřezat a vyrobit nanovo. Ani chudák rezerva se nechtěla nechat urvat od podlahy .
Oproti 613 je to kombinace těch nejhorších vlastností - "šroubováním" se jenom odjišťuje, samotné sklopení držáku už se pak dělá pod autem, jako u "trojky", navíc tam není utěsněný prostor pro rezervu, ale držák ze silného drátu. Francouzi jedni!
Tak jsem si ponadával a je mi líp.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní