Zapalovací cívka
- Jelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 22:31
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r.v.1987
- Bydlisko: Protivín
- Kontaktovať užívateľa:
Zapalovací cívka
Zdravím všechny!
Měl bych dotaz, potřebuji vyměnit vadnou zapalovací cívku (v autě byla namontovaná 6V, v příručce je zmiňována také 6V) avšak nemám 6V. Co se stane, když tam osadím 12V ze škodovky? (resp. už jsem ji tam nandal a auto začalo fungovat-aspoň se to tedy zdá-jde do otáček, chod motoru je stabilnější...bojím se s tím ale vyjet, aby se něco nestalo. Elektrika mě úplně minula...poradí mi někdo? Případně kde koupím 6V?(U nás - Písecko - jsem ji nesehnal)
Děkuji!
Měl bych dotaz, potřebuji vyměnit vadnou zapalovací cívku (v autě byla namontovaná 6V, v příručce je zmiňována také 6V) avšak nemám 6V. Co se stane, když tam osadím 12V ze škodovky? (resp. už jsem ji tam nandal a auto začalo fungovat-aspoň se to tedy zdá-jde do otáček, chod motoru je stabilnější...bojím se s tím ale vyjet, aby se něco nestalo. Elektrika mě úplně minula...poradí mi někdo? Případně kde koupím 6V?(U nás - Písecko - jsem ji nesehnal)
Děkuji!
- stastnytatrovak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 295
- Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
- Bydlisko: Soenderborg, Dansko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zapalovací cívka
Tak toto ludia musia vediet...
Pozor, ja to neviem !
Ale pocul som dve veci.
a) 6V je velmi hlupo oznaceny model cievky, ona je ale 12V.
b) Ide tam cievka z Favorita bez problemov az do cca. 4500 rpm, dalej to uz potom netoci.
Spravne/nespravne, neviem. Toto som pocul.
Pozor, ja to neviem !
Ale pocul som dve veci.
a) 6V je velmi hlupo oznaceny model cievky, ona je ale 12V.
b) Ide tam cievka z Favorita bez problemov az do cca. 4500 rpm, dalej to uz potom netoci.
Spravne/nespravne, neviem. Toto som pocul.
Re: Zapalovací cívka
a ja tam dal civku z televize a nejede....
chlapi chlapi...
reknu to tak, ve fabrice nebyli blbci a proto tam patri 6V pro osmivalcove motory....
oproti skudce to ma totiz o 4 valce vic, zakze pri 5000 otackach na tatre to odpovida 10000 otackam u skudky a to ta civka opravdu neda.
auto pujde nastartovat, bude i jezdit, ale pri otackach nad 3000 muze dojit az k havarii motoru, to kdyz ta 12V civka nestihne vytvorit jiskru a pak nezapali smes ve valci, ta nasledne shori ve vyfuku nebo dojde ke smyti oleje ve valci nebo dojde k nahodnemu zapaleni...
chtelo by to trosicku prostudovat aspon todle: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=384
aspon neco pochopite i kdyz je to dlouhe jak 14 dni...
chlapi chlapi...
reknu to tak, ve fabrice nebyli blbci a proto tam patri 6V pro osmivalcove motory....
oproti skudce to ma totiz o 4 valce vic, zakze pri 5000 otackach na tatre to odpovida 10000 otackam u skudky a to ta civka opravdu neda.
auto pujde nastartovat, bude i jezdit, ale pri otackach nad 3000 muze dojit az k havarii motoru, to kdyz ta 12V civka nestihne vytvorit jiskru a pak nezapali smes ve valci, ta nasledne shori ve vyfuku nebo dojde ke smyti oleje ve valci nebo dojde k nahodnemu zapaleni...
chtelo by to trosicku prostudovat aspon todle: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=384
aspon neco pochopite i kdyz je to dlouhe jak 14 dni...
- PAVEL64
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zapalovací cívka
Trabant měl taky 6V ne?Na nějakém šroťáku by se něco našlo ...
Re: Zapalovací cívka
Hmmm, inteligentni odpoved... 6V a 8 valcu vid? Cetls ten clanek? proc ne? neumis cist? psat umis...
Re: Zapalovací cívka
Tak se vrať k TRABANTUM a nevyjadřuj se k TATRAM !PAVEL64 napísal:Trabant měl taky 6V ne?Na nějakém šroťáku by se něco našlo ...
- PAVEL64
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zapalovací cívka
Aspoň se přihlaš srabe!!!Chtěl poradit kde sehnat cívku -chtěl!!!....já chci druhým pomoct na rozdíl od tebe a různých kvákalů!!!o příspěvek nad tebou.... A taky jsem ji dával do tatry k tyristorovému zapalování ...a více nereaguji
- Jelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 22:31
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r.v.1987
- Bydlisko: Protivín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zapalovací cívka
Jsem si hned myslel, že to nebude jen tak...
Tak teď už jen prosím, nemáte někdo na prodej jednu správnou cívečku? Můj soubor náhradních dílů ji neobsahuje...
Děkuji všem za odpovědi i za případné nabídky!
Tak teď už jen prosím, nemáte někdo na prodej jednu správnou cívečku? Můj soubor náhradních dílů ji neobsahuje...
Děkuji všem za odpovědi i za případné nabídky!
Re: Zapalovací cívka
Ahoj chlapi, moc pěkně se hádáte a polemizujete o .......(třeba cívce).
Ta co tam patří (výrobce opravdu nebyl zase až takový "vůůůl"), opravdu jde jen velice těžko nahradit něčím třeba z dvoutaktu. Každopádně je třeba ocenit snahu "trabantáře" o pomoc (prostě neví)!!!
Jestli Ti nevadí, že zvýšíš mé zisky (někteří by to třeba "nerozchodili"), prodám Ti (novou) originál cívku (jednu a jen tobě) za 150Kč. V případě zájmu volej 607 566 026.
Mário Lambert.
Ta co tam patří (výrobce opravdu nebyl zase až takový "vůůůl"), opravdu jde jen velice těžko nahradit něčím třeba z dvoutaktu. Každopádně je třeba ocenit snahu "trabantáře" o pomoc (prostě neví)!!!
Jestli Ti nevadí, že zvýšíš mé zisky (někteří by to třeba "nerozchodili"), prodám Ti (novou) originál cívku (jednu a jen tobě) za 150Kč. V případě zájmu volej 607 566 026.
Mário Lambert.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 48 neregistrovaných