nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Technické problémy s našimi tatrovkami

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa miloš » 11 Mar 2008, 17:20

já jí ve 4-ce mám.

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa MarekK » 11 Mar 2008, 17:44

...foto...
miloš: máš tam to čerpadlo z 1203? máš ho v motorovom priestore, alebo pod autom? fotečka by nebola?
Prílohy
2.JPG

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa miloš » 11 Mar 2008, 17:45

Pod autem. Fotku bohužel nemám.

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa michal heky » 13 Mar 2008, 12:59

Tak ventily nejsou a nebudou:-(.
Mimochodem, ventil se skládá ze dvou částí, přičemž ten kuželík s kuličkou je shodný s ventilem 1,5 pro Š120.

Zjistil jsem, že na mém motoru jsem měl jeden ventil 1,5 a druhý 2 a taky jsem zjistil, že to, že mi postupně klesá volnoběh, není způsobeno netěsnými ventily. Jinými slovy jsem se dva dny šťoural v karburátorech úplně zbytečně...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa radek » 13 Mar 2008, 13:06

Ventily nejsou a nebudou, neboli "gumičky došly" ? Zajímavé, asi bude třeba přejít na konstruktivnější systém přípravy směsi....

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa D.A. » 13 Mar 2008, 13:10

odpařováním...

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa michal heky » 13 Mar 2008, 17:19

Myslíš tím Radku asi lpg, že. Mně by se líbilo, ale líbí se mi i kufr...

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa Jerry » 13 Mar 2008, 18:17

Myslim, že radek narážel na Mi motor, pak i kufr zůstane 8)

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa radek » 13 Mar 2008, 18:19

Ne, myslím tím konstruktivnější přípravu benzínové směsi. Na vytvoření plynné směsi LPG se vzduchem není žádných karburátorů potřeba......

613tsj
Diskutujúci
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 12 Mar 2008, 15:38
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa 613tsj » 13 Mar 2008, 18:24

Jak to myslíš?

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa MarekK » 13 Mar 2008, 18:52

tiež by som bol za do stávajúceho sacieho potrubia vyvrtat závitové vložky na vstrekovače bencínu ..... alebo hned celé sacé potrubie nové... ach....

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa michal heky » 13 Mar 2008, 18:53

Ano, na vytvoření plynné směsi LPG se vzduchem není karburátorů třeba, nicméně u LPG systému v T613 karburátory zůstávají, takže bych stejně řešil problémy s nimi spojené a navíc ještě plyn -- něco mi říká, že bych si nepomohl...

613tsj
Diskutujúci
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 12 Mar 2008, 15:38
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa 613tsj » 13 Mar 2008, 18:55

Nebylo by to trochu nákladný?

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa michal heky » 13 Mar 2008, 19:00

MarekK napísal:tiež by som bol za do stávajúceho sacieho potrubia vyvrtat závitové vložky na vstrekovače bencínu ..... alebo hned celé sacé potrubie nové... ach....
Co takhle vstřikovače LPG? To už bych tu bandasku v kufru klidně vozil:-)

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa MarekK » 13 Mar 2008, 19:22

potom by to už chcelo miesto bencínových nádrží dva malé toroidy.....

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa radek » 13 Mar 2008, 21:28

michal heky napísal:Ano, na vytvoření plynné směsi LPG se vzduchem není karburátorů třeba, nicméně u LPG systému v T613 karburátory zůstávají, takže bych stejně řešil problémy s nimi spojené a navíc ještě plyn -- něco mi říká, že bych si nepomohl...
Jak jsem psal Michale, navrhoval jsem použitelnější přípravu benzínové směsi, nikoli LPG.....

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa radek » 13 Mar 2008, 21:33

Trochu nákladné? To je relativní, myslím že u vozů, které jsou používány k ježdění a ne ke stání a jejichž stav odpovídá předpokladu jejich majitelů je ještě další léta používat, by to zase nemusel být náklad nijak enormní, ono stačí vážně trochu a rozdíl oproti těm divným věcem jménem SEDR, ve kterých se dějí prakticky nepopsatelné a neopakovatelné děje, bude markantní. Byl by to postup čistě dle již desetiletí platného hesla "nejlepší karburátor je řízené vícebodové vstřikování".....

Užívateľov profilový obrázok
Štěpán
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 480
Dátum registrácie: 17 Okt 2006, 13:12
Tatry, ktoré vlastním: T613 2/3 1977
Bydlisko: Týn
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa Štěpán » 14 Mar 2008, 00:08

Až tam ty divné věci s neidentifikovatelnýma dějema nebudo muset být vůbec bude to startovat a jezdit na LPG bude to určitě zajímavější.
To sem asi nepatří ale proč nechcou auta startovat na plyn?

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa michal heky » 14 Mar 2008, 10:45

radek napísal: Jak jsem psal Michale, navrhoval jsem použitelnější přípravu benzínové směsi, nikoli LPG.....
No jo, zkoušel jsem předevčírem směnit svůj karburátorový motor za čtyřlitr se vstřikováním, který jel opravdu pěkně, ale nezadařilo se...

Aha, na narážku na Mi motor jsi psal, žes měl na mysli konstruktivnější přípravu benzínové směsi. Hmm. To bylo plácnutí jen tak do větru nebo máš na mysli něco konkrétnějšího? Jsi tajemný jak hrad v Karpatech:)

pepan

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa pepan » 14 Mar 2008, 13:00

No vyměnit ten karburátorový motor za čtyřlitr se vstřikováním? Už se stalo. Není to sice Mi, ale.... konečně něco co jede a nekucká.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 60 neregistrovaných