Čalounění Tatra 613
Re: Čalounění Tatra 613
a propos, startovani z motoroveho prostoru jste jiz doresili? Dnes jsem to osobne zkontroloval u obou mych chromek 1977 /v.c.14.. a 21../ a je u obou pripadu na bocni kapse. Bude-li potreba dolozim fotkou.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Čalounění Tatra 613
Jak píšu Miloši, v této šílené konfiguraci opustila tato 613 opravnu Bělský les 4.ledna 1983, kde ji opatřili fungl novou karoserií. Doloženo řidičem, který ji vyzvedával z opraven.... být to nějaké samo-domo, je to jedno, ale celkem mě, a nejen mě zaráží, že tato podivnost vznikla na půdě autorizovaného servisu během, pro něj tehdy naprosto fádní a standardní, GO auta provedenou výměnou karoserie .....
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Čalounění Tatra 613
Zlom "tlačítka" co se týká přemístění dekl-výztuha sloupku zatím vypadá na čísla 38XX a dále, ale ještě nemám domapováno, vydrž....
Re: Čalounění Tatra 613
nechci rypat, ale je ten ridic duveryhodny zdroj? Neni to ridic-prodejce, ktery jen potencionalniho kupujiciho nakrmi bachorkou ku prospechu jistejsiho prodeje? Setkal jsem se jiz totiz se vsemi moznymi bludy stran prodejcu.....
Re: Čalounění Tatra 613
cislo 38xx je uz dost vysoke. To jsou uz dvojky. kouknu kamosum do garazi a zkusim doplnit.radek napísal:Zlom "tlačítka" co se týká přemístění dekl-výztuha sloupku zatím vypadá na čísla 38XX a dále, ale ještě nemám domapováno, vydrž....
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Čalounění Tatra 613
100% důvěryhodný, není v pozici prodejce, ale dřívějšího uživatele a momentálního pamětníka k osvětlení "bílých" míst. Osobně ví, že při předávání vozidla do opravy nic takového "neobjednával", ale zároveň druhým dechem dodává, že byl "pouze kočí" vyslaný panstvem odevzdat auto do opravny a pak si ho po befelu zase vyzvednout. Kdo za to, co se odehrálo v Bělské lese může, nevíme....
Re: Čalounění Tatra 613
Tak to pak toto calouneni stoji za zkoumani.Ten strop ma nejake burty navic?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čalounění Tatra 613
Miloši, 38xx jsou pořád jedničky, skoro bych řekl, že ještě z konce roku 1979.
Re: Čalounění Tatra 613
jake cislo lame jednicky s dvojkami?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čalounění Tatra 613
Teď z hlavy nevím, něco kolem 4500?
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 13 Nov 2006, 12:50
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Dobris
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čalounění Tatra 613
Moje chromka 1980 ma startovaci talcitko take na bocnim krytu.
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čalounění Tatra 613
Ja tam mám otvor na to tlačidlo, tlačidlo samotné tam ale nie je. skelet 8589
Je to tak v poriadku?
Je to tak v poriadku?
- Štěpán
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 480
- Dátum registrácie: 17 Okt 2006, 13:12
- Tatry, ktoré vlastním: T613 2/3 1977
- Bydlisko: Týn
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čalounění Tatra 613
Já mám na bočním krytu v místě kde máte tlačítko regulátor alternátoru Díra na tlačítko pod ním není. Nesouvisí to s typem alternátoru a regulátoru?
Re: Čalounění Tatra 613
V každém případě sedadla vracím do vozu,i když to vypadá prapodivně.předchozí majitelé mě ujistily ž ty sedadla po vyřazení od ROH a GO v Bělském lese byly. Mimo to ,,ten světlý Beránek s rudým stropem vypadá ještě hůř než tyhle prapodivné vzory aspoň laděné do červena Servisní zvěrstvo se podepsalo Také Na Teplickém Frimlu u kterého se proměnila pěkná 613 chromková SV na Plastovou 613 SV (Sanitní vůz) .Takže na srazu budete Čučet až dorazí dílo ala Bělský les
Re: Čalounění Tatra 613
ja myslim, ze to byl normalni pririzeny vyvoj v nasi socialisticke mizerii. Lide se chteli lisit za kazdou cenu, zadna zverstva bych v tom nehledal.Vsak pametnici vzpomenou na otresny vyber hnusnych univerzalnich autopotahu.
Re: Čalounění Tatra 613
Tak sedadla prošla agresivní očistou docela se tam oběvil i vzorek,jsou vyšislé... kdyby někdo věděl něco k této látce (výrobce atd. nebo "čalouník"(?) ať se přizná !!)či jestli někdo viděl černou chromku s timto interiérem v okolí Ostravy či Frýdku místku dejte prosím info v letech 1978-1983.předem moc děkuji je to čalouněné tatrováckym stylem...nevěřícím sedadla na nějakém srazu předvedu
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čalounění Tatra 613
Servis tatra bělský les - což je část ostravy jih - sídlil v areálu kasáren a garáží mechanizace podniku hutní montáže ostrava. Kromě běžných oprav, go, se zabýval především repasováním a asambláží tlumičů. Byl to dost velký servis odhaduji něco kolem 100 zaměstnanců minimálně. Počátkem 90. tých let si přibrali Citroen a Hyundai. Kolem roku 1995 servis společně s celým areálem přestal fungovat, zejména z důvodů kontaminace půdy, servis sousedil se zdroji pitné vody právě v bělském lese. Servis byl už jako soukromý (AFY Car Tatra - Citroen) přesunutý do garáží automobilů Nová Huť Ostrava, kde již fungoval v několika málo členech. Zejména známí jsou panové Kocáb a Celárek.
Dle vzpomínek zaměstnanců byli v běláku dva až tři vyučení čalounící se specializací na tatru a při GO - výměně karoserie - šili čalounění. Bylo častým zvykem dodat si "svoji" látku. Interiéry a sedadla se při výměněně karoserie téměř nikdy nedodávali nové, ale v případě nutnosti přešívali do nové látky a u řidiče měnili nanejvýše molitany. Sedadla se rovněž dodávali pro automobily volha, ne záměnou protože byli lepší, ale jako výhodná ČS náhrada "poškozených" původních, nastala - li tato situace.
Čalounilo se dle vzpomínek pro velké zvířata a výhradně na zvláštní přání i kůží. Např. červená bordó kůže pro předsedu okresu Opava ve vozidle speciál.
Dle sdělení se čalounilo do mnoha různých látek a právě podle módy se i experimentovalo. Co vše se tam dávalo ovšem zřejmě již nezjistíme.
Dle vzpomínek zaměstnanců byli v běláku dva až tři vyučení čalounící se specializací na tatru a při GO - výměně karoserie - šili čalounění. Bylo častým zvykem dodat si "svoji" látku. Interiéry a sedadla se při výměněně karoserie téměř nikdy nedodávali nové, ale v případě nutnosti přešívali do nové látky a u řidiče měnili nanejvýše molitany. Sedadla se rovněž dodávali pro automobily volha, ne záměnou protože byli lepší, ale jako výhodná ČS náhrada "poškozených" původních, nastala - li tato situace.
Čalounilo se dle vzpomínek pro velké zvířata a výhradně na zvláštní přání i kůží. Např. červená bordó kůže pro předsedu okresu Opava ve vozidle speciál.
Dle sdělení se čalounilo do mnoha různých látek a právě podle módy se i experimentovalo. Co vše se tam dávalo ovšem zřejmě již nezjistíme.
Re: Čalounění Tatra 613
Edo moc děkuji za vysvětlení hodně mi to potvrzuje.U předního sedadla si připadám že sedím vejš.oproti toho minulého .Když jsme s Radkem přední sedadlo vykuchly (zadní výplň)tak tam nebyla ani niť s předchozí látky. ...Jinak jsem měl v autě toho světlého beránka,ale pořát mi nějak nevycházel ten rudej strop do chromky... tak jsem začal pátrat u předchozích majitelů ...a hle sedadla se válela cca 20let na půdě..bývalý majitel je vyndal protože vypadaly strašně..byly špinavé od oleje či co. Když jsem to viděl chtělo se mi plakat a ted se mi chce plakat taky už jsou ve voze nazpět
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čalounění Tatra 613
Fuj, to je ošklivé! Neuvažuješ o návratu do původního stavu, tj. bílý koženkový strop a sedačky do tatrovácké látky?
- IRONCLAD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
- Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
- Bydlisko: Bohumín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čalounění Tatra 613
vypadá to divně, ale zas to má punc originality
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 64 neregistrovaných