Utržený silentblok jsem měl na jedné trojce například já. Auto jsem tak koupil, takže ne možné, že předchozí majitel jej neužíval v silničním provozuLuboš napísal:No právě, u T613 se v silničním provozu silentblok nikdy neutrhne, tady se kouká hlavně na komfort a životnost, což je trochu jiný případ...
Silentbloky na T613-3
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Já sem opravoval čtyřku a tam byli oba upadlý, když se potom vyměnili, tak z ničehož nic přestala vyskakovat zpátečka... Všimnul sem si toho, když se mi motor podezřele moc chvěl, a kyž sem si ho odlehčil, při vyvařování svodů k vejfuku, bylo jasno... Po kompletaci mi zpátečka vyskočila asi jen 2x z 10, tak sem jěště upravil táhlo.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Ta guma ztvrdne, zpuchří a je na výměnu, ale sama od sebe se neroztrhne. Z tohoto pohledu jsou silentbloky na T613 řešené poměrně dobře.Tatřík napísal:Nevím, co by kam muselo skákat, ale pokud vím, na autě nic nevydrží věčně, tím míň asi kus gumy...
Ládisi, už jsem viděl i jednoho inteligenta, co za ten motorový příčník zapřahal lano... Rozum zůstává stát, ale co naděláš...?
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Máš pravdu, neroztrhne, to je v podstatě nemožný, ale upadne na spojení guma-kov...Luboš napísal:Ta guma ztvrdne, zpuchří a je na výměnu, ale sama od sebe se neroztrhne. Z tohoto pohledu jsou silentbloky na T613 řešené poměrně dobře.Tatřík napísal:Nevím, co by kam muselo skákat, ale pokud vím, na autě nic nevydrží věčně, tím míň asi kus gumy...
Ládisi, už jsem viděl i jednoho inteligenta, co za ten motorový příčník zapřahal lano... Rozum zůstává stát, ale co naděláš...?
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
To teda zostáva,hm, ked sú však utrhané oká pod nárazníkmi, veľa iných možností neostáva. Zadné silentbloky sa dokážu utrhnúť napr. aj menšom náraze prednou časťou auta, videl som na vlastné oči, ale to mi iste neuveríš s tým zastaveným rozumomLuboš napísal:Ta guma ztvrdne, zpuchří a je na výměnu, ale sama od sebe se neroztrhne. Z tohoto pohledu jsou silentbloky na T613 řešené poměrně dobře.Tatřík napísal:Nevím, co by kam muselo skákat, ale pokud vím, na autě nic nevydrží věčně, tím míň asi kus gumy...
Ládisi, už jsem viděl i jednoho inteligenta, co za ten motorový příčník zapřahal lano... Rozum zůstává stát, ale co naděláš...?
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
považuješ za dobré konštrukčné riešenie , ak motor je v dvoch bodoch zo štyroch len položený?Zkús uchopiť namontovaný motor za výfuky a nadvihnúť/ pokial to tvoja kondícia dovoluje/, zistíš, že to nie je až taký problém, pričom silentbloku k deštrukcii stačí cca 3-4 cmm smerom hore. To že si následne motor opäť sadne opäť na miesto, ešte neznamená, že silenbloky ostali OK. Opakujem píšeš tu bludy, lebo si myslíš že vieš, ale väčšinou veru nevieš a kopa ludí ti verí a tým im škodíš.Luboš napísal:Vzhledem k tomu, že na tom sedí téměř půl tuny motorové váhy, tak nemá upadávat kam...
Mimochodem zrovna tenhle silentblok jsem už nový dlouho neviděl, ale zase je výrobně poměrně jednoduchý, dá se víceméně vyrobit i doma, tak v tom bych problém neviděl.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
fakt plodný príspevok, hodný tvojej neskonalej inteligencie. Ta teda vedz, že ak razniekam drcneš , tak ten pol tonový motorček ti skočí na chrbát a konečne bude na TP pokoj.Pochopitelne že si to nedovolíš, kedže vlastníš samé nehnutelnosti, ale ono to odporúčanie ekonomov bolo myslené trochu inakLuboš napísal:Romane, u tvé olaminované piksle ti možná připadá normání s ní někam narážet, ale já bych si to se svým autem nikdy nedovolil.
"cmm" není žádná jednotka, to si musíš nejdřív vybrat...
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Luboši, je mi upřímně líto, že se Ti povedlo při neodborném vyjímání poháněcího agregátu T613 díky nedostatku zkušeností a Tvé fyzické nezručnosti vzpříčit motorový příčník o karoserii a tak utrhnout pružná lůžka motoru na něm připevněná, ovšem věz, že to opravdu není ten pravý důvod jejich poškození, které lze s úspěchem popsat jako separaci železného základu od pryžové části. Ty důvody jsou jiné, jsou dostatečně známé, tak zapátrej v šedé kůře mozkové, určitě na ně přijdeš....
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Luboši, na to, jak ostatním opravuješ pravopis, píšeš docela dobré zhovadilosti. Skloňování Ti ale asi moc neříká, viď ? A co to je "normání" ? Takové slovo neznám. O užívání čárek v souvětích se ani nezmiňuji.
Ano Luboši, Ty tvoříš nádherné příspěvky s obrovským přínosem, které nepostrádají ni hlavu, ni patu.
Luboš napísal:
Romane, taková diskuse nemá smysl. Už nedokážeš ani stvořit příspěvek, který by měl hlavu a patu, natož nějaký přínos.
Ano Luboši, Ty tvoříš nádherné příspěvky s obrovským přínosem, které nepostrádají ni hlavu, ni patu.
Luboš napísal: Romane, u tvé olaminované piksle ti možná připadá normání s ní někam narážet, ale já bych si to se svým autem nikdy nedovolil.
"cmm" není žádná jednotka, to si musíš nejdřív vybrat...
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Ano, já vím, stane se, že člověk nedomáčkne klávesu. Ovšem tys byl první, kdo s tím opruzoval. Tebe ve škole neučili, že jména se píšou s velkým písmenem na začátku? Pokud ne, tak ti to říkám teď já.
A co takhle přiznat, že ti někde chybí čárka. (Nebo to byla nedoklepnutá klávesa?) Nebo že jsi měl napsat ..u piksly..
A co takhle přiznat, že ti někde chybí čárka. (Nebo to byla nedoklepnutá klávesa?) Nebo že jsi měl napsat ..u piksly..
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1006
- Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
- Tatry, ktoré vlastním: ---
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Vela silentblokv sa nutrhne doslova len pre ich konštrukciu ktorá je istená skrz šróbom. Na máloktorých miestach je gumová hmota hlavným spojom, vždy slúži hlavne k tlmeniu. Ale vprevádzke bežne k ich poškodeniu (nie k bežnému opotrebeniu) dochádza. Videl som aj zadné rameno ktorého guma silentbloku bola kvôli veku oddelená od tej časti pevne upevnenej v karosérii. V podstate to fungovalo ako gumove klzné ložisko. Takťže ani off roadoch ten silentblok asi nedrží dôležitú časť len gumou z visu alebo bočnej časti a tak sa nikdy neutrhne ale len oddelí a spoj drží.Luboš napísal:No právě, u T613 se v silničním provozu silentblok nikdy neutrhne, tady se kouká hlavně na komfort a životnost, což je trochu jiný případ...
No neni to tu, lebo sa tu s tym čachrovalo a robili sa machinácie a čáry máry.Honza. S napísal:Kdyby tu vedle citovat bylo taky editace neboli upravit pro toho kdo psal příspěvek jako je to na jiných forech, tak by se dal dodatečně příspěvek opravit pravopisně. Když to vidí velké tak si spíš chyby všimne. Tady to není tak tam holt jsou pravopisné chyby.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 43 neregistrovaných