Silentbloky na T613-3

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
Robert
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 236
Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 18:37
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Praha
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Robert » 20 Dec 2007, 15:07

To rád věřím.
Nejsi náhodou jejich PR. manager ??

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 20 Dec 2007, 15:13

ne jsem jejich zákazník.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 20 Dec 2007, 15:19

Pardon, spokojený zákazník.

Užívateľov profilový obrázok
Honza. S
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 11 Dec 2007, 18:02
Tatry, ktoré vlastním: máme doma 613/4 ale není moje, pouze se podílím na opravách a údržbě
Bydlisko: Benešovsko CZ
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Honza. S » 25 Dec 2007, 22:57

Veškeré silenbloky vám vyrobí dle vzoru, třeba poničeného aq utrženého zde:
http://www.silentbloky.cz/vyroba.htm

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 25 Dec 2007, 23:21

Honza. S napísal:Veškeré silenbloky vám vyrobí dle vzoru, třeba poničeného aq utrženého zde:
http://www.silentbloky.cz/vyroba.htm
výborná práca, len 5 príspevkov a takýto efekt, niektorím prispievateľom sa to nepodarí ani pri 100 príspevkoch

Užívateľov profilový obrázok
Honza. S
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 11 Dec 2007, 18:02
Tatry, ktoré vlastním: máme doma 613/4 ale není moje, pouze se podílím na opravách a údržbě
Bydlisko: Benešovsko CZ
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Honza. S » 25 Dec 2007, 23:33

Scháním věci na různý auta a ofy a pod. tak je přeci jedno jestli to vyráběj pro ofa nebo Tatru 613.

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 26 Dec 2007, 00:42

Roman Maďar napísal:výborná práca, len 5 príspevkov a takýto efekt, niektorím prispievateľom sa to nepodarí ani pri 100 príspevkoch
No to jde o to, jestli je to taky tak dobrá rada, jako ty dvě co jsem komentoval 8). Pravda blbě, ale mě se to nechce furt opakovat. Sou Vánoce...

Užívateľov profilový obrázok
Honza. S
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 11 Dec 2007, 18:02
Tatry, ktoré vlastním: máme doma 613/4 ale není moje, pouze se podílím na opravách a údržbě
Bydlisko: Benešovsko CZ
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Honza. S » 26 Dec 2007, 11:02

My si je tam necháváme na ofy dělat. Ono je to rozdíl když origo pod motor na Patrola stojí 3000,- a oni ti jej vyrobí za třetinu. Jinak jsem si všiml, že na tomhle foru když člověk přijde z něčím novým tak se tu moc většinou nezavděčí. Toto pozoruji již delší dobu a to jsem tu ještě nebyl přihlášenej. Jinak jsem se sem přihlásil protože doma máme 613 a dává se do kupy. Tyhle auta se mě líbily již kdysi, protože jsem měl kamaráda - spolužáka který dělal na 603 a 613 ještě když se opravovali v Praze na Radlický za Andělem a já tam za ním chodil. Byl tam obrovský servis pro celé Čechy ale to zvás asi těžko někdo pamatuje.

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 26 Dec 2007, 12:20

Zavděčí, nezavděčí... To si tak neber, on sem link na různé výrobce umí vrazit kde kdo. Teprve teď je ta informace užitečnější. A ještě kdybys napsal, jaká je životnost oproti originálu a zda-li, alespoň subjektivně, nemáš pocit, že se motor chvěje více/méně, vibrace se přenáší více/méně, to by teprve bylo!

Užívateľov profilový obrázok
Honza. S
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 11 Dec 2007, 18:02
Tatry, ktoré vlastním: máme doma 613/4 ale není moje, pouze se podílím na opravách a údržbě
Bydlisko: Benešovsko CZ
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Honza. S » 26 Dec 2007, 12:30

Důležité, že se neutrhne a to u ofů, který lítaj kde se dá je důležité. Některé druhovýrobky jsou lepší než originál jiné zase horší. v tomto případě platí to první.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Dec 2007, 15:23

No právě, u T613 se v silničním provozu silentblok nikdy neutrhne, tady se kouká hlavně na komfort a životnost, což je trochu jiný případ...

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 26 Dec 2007, 15:35

Luboš napísal:No právě, u T613 se v silničním provozu silentblok nikdy neutrhne, tady se kouká hlavně na komfort a životnost, což je trochu jiný případ...
Ale no tak, zase havadina, ja som doteraz pozoroval napr utrhnutý silentblok motora zadný aspoň jeden, u minimálne každého druhého auta, ktoré sa u mňa ukáže na opravu, podobné skúsenosti majú opravári, ktorí sa Tatrovkám venovali počas celej ich produkcie.Všetko ti fakt nezožerieme :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Dec 2007, 15:46

Nemáš pravdu Romane, jako ostatně téměř vždy... Ani ten zadní silentblok na příčníku se za provozu nikdy neutrhne, leda že by se zhroutila základní nosná část karosérie a upadl motor, což jsem zatím nezažil. K utržení těch silentbloků dochází při opravách při vytahování motoru karosérie, kdy se příčníkem zachytí o karosérii.

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 26 Dec 2007, 15:48

A kdežto ja sa do toho nevyznám, včul si mám vybrať z čoho? Nehovoríte náhodou o tej istej veci, ale každý myslí na iný detail, či čo?

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 26 Dec 2007, 16:10

Luboš napísal:Nemáš pravdu Romane, jako ostatně téměř vždy... Ani ten zadní silentblok na příčníku se za provozu nikdy neutrhne, leda že by se zhroutila základní nosná část karosérie a upadl motor, což jsem zatím nezažil. K utržení těch silentbloků dochází při opravách při vytahování motoru karosérie, kdy se příčníkem zachytí o karosérii.
Ako povieš :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Dec 2007, 16:12

Jsem rád, že to uznáváš. :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 26 Dec 2007, 16:24

Luboš napísal:Jsem rád, že to uznáváš. :lol:
si rád zbytočne, jediné čo uznávam, že je zbytočné sa s tebou hádať. Nestojíš mi za to, mám dôležitejšiu činnosť. Kludne môžeš balamutiť ďalej, budem sa ticho zabávať a nebudem sám :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Dec 2007, 17:54

Ach jo, a to jsem si myslel, že jsi konečně přišel k rozumu. No nic. Ale mohl by sis od někoho někdy nechat vysvětlit, o kolik by ten motor musel vyskočit nahoru a co vše by musel zničit, aby se vyrval z těch silentbloků a zda je to vůbec reálné.

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 26 Dec 2007, 19:55

to by si sa divil

Užívateľov profilový obrázok
Tatřík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 180
Dátum registrácie: 27 Máj 2007, 20:19
Tatry, ktoré vlastním: T613/3 , r.v. 1989
Bydlisko: Chrudimsko
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tatřík » 26 Dec 2007, 19:58

Nevím, co by kam muselo skákat, ale pokud vím, na autě nic nevydrží věčně, tím míň asi kus gumy...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných