bn4

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa bazilisak » 31 Dec 2008, 00:43

Jasně, pohoda........ :mrgreen: . Na P straně kvůli nádrži - nevím raději nee :? ! Za sedadlo v kabině u spolujezdce to jde... ale s místem jsi také na kříži..., před motorem - kvůli průvanu u ventilátorů, a v létě to tam straší a přístup k motoru... TOHLE všechno jsem taky řešil :cry: .
U pohod je potřeba - dole je krmit zvenku vzduchem, a nahoře na střeše mít otevřený větráky + ještě pro jistotu okýnko boční... spal jsem tak mnohokrát - a zatím jsem se vždycky probudil - ráno :mrgreen: :mrgreen:

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa Jerry » 31 Dec 2008, 00:57

Taky sem si uvědomil, že nad nádrží asi ne e. S pohodou topim s otevřenym větrákem ve předu a zadníma dveřma zaklapnutejma na první doraz. Když se jde chrnět, tak se to vypíná (spacák mam až u mřížky) a leze se do spacáku. Pohoda je na místě původních kamínek vzadu vpravo, vlevo mívam lavici po hasičích (na šířku blatníku) a vpředu jsou věci, stoličky a stůl s vysílačkama.

K V Miloš

Re: bn4

Príspevok od užívateľa K V Miloš » 31 Dec 2008, 01:02

Jeden dotaz, panove. Proc jste nezachovali puvodni kaminka jako nejpuvodnejsi,nejlevnejsi, nejdostupnejsi a nejromantictejsi zdroj tepla?

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa bazilisak » 31 Dec 2008, 01:05

Já mám vzadu na pevno EL přímotop, takže vyhledávám 220V ... a to je ůplně supr. Budem muset to nějak vymyslet..... řešení je, a dobrý, ale za 20tisíc..... (ateso-brano) nejlevnější topení na trhu..... ale furt je to moc peněz, ale je malý tichý, nízká spotřeba elektriky .
KAMÍNKA jsou supr, mají jen nevýhodu, že furt se musí přikládat, musí se vozit zásoba tuhého paliva, a spát se u toho topení moc vklidu taky nespí...... :lol: . Chvíli horko, pak náhodou vyhasne a zima - ALE SUPR romantika !!!

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa Jerry » 31 Dec 2008, 01:15

Miloši, pokud bych je v autě při pkoupi měl, tak nic neřešim. Ale nejsou a původní sem nesehnal (koukal jsem na polámaný a zavařený v armyshopu, ale za 4000 nejsem blázen). Navíc mi už hodně lidí říkalo, že se u nich často ucpával komínek, i když se topilo suchym dřevem. Průměr má asi 10 cm. Na V3S sem to již zažil...

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa bazilisak » 31 Dec 2008, 01:19

Kdysi jsem měl radiovůz DUHA , tam byly, a byly supr. Musí být ale komínek přímo vzhůru přes střechu, nesnmí být dozadu a pok nahoru, to brzdí tah krátkého komína a blbě to hoří... Já jsem je v autě taky neměl, a uvažoval jsem onich, ale kde nic tu nic........... :cry:

K V Miloš

Re: bn4

Príspevok od užívateľa K V Miloš » 31 Dec 2008, 01:31

Tak to jste me panove dostali. Myslel jsem totiz, ze to neni zadny problem je sehnat....
Je to velka skoda, protoze ja osobne bych je i pres uvedene nedostatky preferoval- asi stejne jako Vy, myslim.

K V Miloš

Re: bn4

Príspevok od užívateľa K V Miloš » 31 Dec 2008, 01:33

Mate nekdo fotku tech kaminek?

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa Jerry » 31 Dec 2008, 01:36

Pokud se někde objeví, tak do nich jdu. Nic nemusim mít ihned, chtěl sem notek, mam stupňovej přepínač z dílů z hasičárny, čidlo mazání sem taky nesehnal a dostal sem ho od Jana když sem mu pomáhal na 603... Oni ty věci ví, kde mě mají hledat, jenom čekat, to je umění. :lol:

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa bazilisak » 31 Dec 2008, 01:39

Vyráběla to firma SVOAS - či tak nějak.. fotka ... není po ruce.... ale nebude problém časem. A bylo jich víc typů, menší a větší, a způsob provedení dvířek...
Prílohy
PA193758zm.JPG
To jsou KAMNA co ? !!!!!!!!!

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa Luboš » 31 Dec 2008, 01:45

Vono se do toho přikládá jenom zvenku? :shock:

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa bazilisak » 31 Dec 2008, 01:47

Tohle jsou kamna v radiovoze SOBOTA , a jediný ASI tenhle TYP auta má kamna dole v kastlíku. Jinak bývají jako u V3S uvnitř skříně, a bud na přikládání zvenku, nebo zevnitř.

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa Jerry » 31 Dec 2008, 01:47

Luboši, u většiny aut tomu tak bylo. Pokud byly uvnitř vysílačky, nebo důstojník, ani jedno nemělo rádo prach ani popílek. :wink:

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa bazilisak » 31 Dec 2008, 02:00

Zvenku byly potom bud 2 dvířka nad sebou, a nebo jedny velké, kterými se otevřela skřín a uvnitř se dalo přiložit do kamen, nebo šoupací plech, který zakrýval kamna. Nad tím na střeše komínek.... :oops:
Prílohy
Kak5.jpg
A zrovna se topilo !

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa bazilisak » 31 Dec 2008, 02:13

Pěkně jsem to TÉMA o BN4 zaplevelil......... :roll:

Užívateľov profilový obrázok
míla 81
Diskutujúci
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 14 Máj 2008, 22:19
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 805 valník
Tatra 805 Třinec
Tatra Beta 1.3 CL
Bydlisko: Vysočina
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa míla 81 » 31 Dec 2008, 22:25

Zde jsou ta kamínka - pohled po otevření venkovních dvířek
Prílohy
19[1]. rm-31ma.jpg

Užívateľov profilový obrázok
míla 81
Diskutujúci
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 14 Máj 2008, 22:19
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 805 valník
Tatra 805 Třinec
Tatra Beta 1.3 CL
Bydlisko: Vysočina
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa míla 81 » 31 Dec 2008, 22:31

Pohled vnitřní:
Prílohy
28[1]. rm-31ma.jpg
27[1]. rm-31ma.jpg

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa bazilisak » 31 Dec 2008, 23:39

Mílo, a k čemu přesně byl ten bojler na vodu kolem komínové trubky u Duhy ( tam to bylo 100%) ....?

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa Jerry » 31 Dec 2008, 23:49

Stanice RDS 66 byly dvě vozidla A a B. Sloužily jako "převaděče" bezdrátové komunikace na telef. vedení a naopak. Vyjížděli i několik týdnů před cvičením, aby se o nich nevědělo. Proto měli sebou i kuchyň. Tudíž v jednom typu byl i boiler (možná v obou, to ale nevím přesně). :wink:

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: bn4

Príspevok od užívateľa bazilisak » 01 Jan 2009, 00:59

No, ten bojler- nevím, jak to mysleli při konstrukci , ale voda do něj se blbě nalévá , a černý plech ( vnitřek) možná tak tou vodou umývat kola...
Jakou kuchyn měli ? Pro 3 vojáky v jednom autě ?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných