Paralerní zapojení baterií
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Luboš,všetci tu vieme, že podla teba je "môj "kondicioner na nič, lebo je môj. Podla tejto tvojej schemy by sa dalo napísať, že všetky tvoje autá sú na ......, vieš kolko to spotrebuje benzinu?Zrovna tak sú moje znaky na nič, lebo na prvý pohlad možno rozoznať, že obruba nie je zapertlovaná/ mimochodom spoznal si to len ty z fotografie, ostatní nie , ani naživo/, ba dokonca aj moje svetlá sú naprvý pohlad na nič a je teda lepšie nechať si tam tie staré vyblednuté a dopraskané Tiež všetci vieme, že tu denne píšeš do neba volajúce bludy, typu ," práši sa mi na spojku"Pánboh s nami ak tebe podobný vševedkovia budú raz vládnuť tomuto svetu.
Ladis - co jsou ony modré věci uvnitř? Ohledně těch zásuvek - něco podobného jsem viděl u aku vysokozdvihů a u nádražáckých vozíků. Já bych je u nás sehnat dovedl, ale to ti moc nepomůže. Hledal bych firmy podnikající v oboru akumulátory - auto, moto, staniční, trakční - prodej servis atd... Já jsem dostal průmyslovou nabíječku 24V/200A kterou jsem si úpravou elektroniky přestavěl na regulovatelný zdroj. Je to 3f řízený usměrňovač, kde záporná větev diod je nahrazená tyristorama. Jenže mám problémy se seřízením symetrie: připojím osciloskop na výstup + zátěž a reguluju od nuly - když nastavím symetrický počátek, tak asi v 1/3 regulačního rozsahu dojde skokem k rozvážení, jedna fáze pokulhává. Po překročení asi 2/3 rozsahu začne skokem pokulhávat jiná fáze a když nastavím symetrii třeba ve 3/3 rozsahu, tak je nesymetrický počátek - prostě kolotoč. Elektronické součástky jsem dal nové. Taky se mi vůbec nepodařilo rozchodit proudové omezení používané u labolatorních zdrojů. V téhle nabíječce snad pozemské fyzikální zákony neplatí. Rozsah použitelnosti je omezený, i přes výstupní tlumivku z něj leze "pulzní bordel" kterým se dá akorát nabíjet aku nebo napájet žárovky. Navíc jsem četl, že tato regulace funguje na úkor odběru jalové energie ze sítě, takže moc hospodárná není. Jalový odběr samotného trafa je příšerný takže pokud ho nezatěžuju dostatečně - s ohledem k jeho výkonu - tak je účinnost celého zařízení mizivá. Sečteno podtrženo - uvažuju o likvidaci.
- Štěpán
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 480
- Dátum registrácie: 17 Okt 2006, 13:12
- Tatry, ktoré vlastním: T613 2/3 1977
- Bydlisko: Týn
- Kontaktovať užívateľa:
Jerry - moje zařízení mi i rok doma bez potíží fungovalo. Potom jsem zjistil že mně ty dráty od čidel moc ser** a od té doby se potýkám s vymýšlením bezdrátové komunikace. V dnešní době to musí mít ekvitermní regulaci a ovládání směšovacího ventilu což sem nedořešil. Ale co mám tatru nemám na to čas !
Úbytek napětí pro světla vzniká částečně na drátech a nejvíce na přepínači dálkové potkávací.
Úbytek napětí pro světla vzniká částečně na drátech a nejvíce na přepínači dálkové potkávací.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Romane, že ty máš pořád snahu všechno překrucovat, když ti dojdou argumenty... Už před lety jsem ti říkal, že hustit do baterie furt jednu ampéru, pak jí nuceně vybíjet a znova do ní hustit jednu ampéru je velmi neefektivní. Co tím možná získáš na její "kondici" to jistě mnohanásobně promrháš jinde.
Ty tvé znaky také silně neodpovídaly předloze, ale jsem rád, že sis nechal ode mne poradit a už je děláš aspoň s rámečkem. To je krok správným směrem, to ti chválím!
Ty tvé znaky také silně neodpovídaly předloze, ale jsem rád, že sis nechal ode mne poradit a už je děláš aspoň s rámečkem. To je krok správným směrem, to ti chválím!
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Martin: Modré věci uvnitř jsou relé. Na těch chladičích je namontováno 12 diod - lomená hvězda. Zásuvky se běžně používaly v autobusech a nákladních automobilech pro připojení startovacího zdroje. Dnes jsou velmi špatně sehnatelné. Jestli bys je "u vás" sehnat dovedl, tak to mi právě pomůže! Předpokládám, že u vás ještě pošta funguje... Případně vyměním za dva 200A tyristory, snad z lokomotivy.
Štěpán: Bezdrátový přenos od čidel už má pan Siemens vyřešený. Děláš aspoň v Precheze na vývoji? S tvými ambicemi bys rozhodně měl!
Štěpán: Bezdrátový přenos od čidel už má pan Siemens vyřešený. Děláš aspoň v Precheze na vývoji? S tvými ambicemi bys rozhodně měl!
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
To si hodný, bez tej pochvaly , by som ani nezaspalLuboš napísal:Romane, že ty máš pořád snahu všechno překrucovat, když ti dojdou argumenty... Už před lety jsem ti říkal, že hustit do baterie furt jednu ampéru, pak jí nuceně vybíjet a znova do ní hustit jednu ampéru je velmi neefektivní. Co tím možná získáš na její "kondici" to jistě mnohanásobně promrháš jinde.
Ty tvé znaky také silně neodpovídaly předloze, ale jsem rád, že sis nechal ode mne poradit a už je děláš aspoň s rámečkem. To je krok správným směrem, to ti chválím!
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
V podstate je to tak, je tam usmernený zdroj, komparátor, spínacie relé a kontrolky. V druhej generácii pribudol ventilátor a nový dizajn.ladis napísal:Projektanta... To sem taky dělal, ale seknul sem s tym. Neplatili, parchanti a taková to byla pěkná fabrika
Romane, co to fištrónské zapojení? Já bych tam dal trafo, diódu a žárovku. Jedna půlperioda do baterky, druhá z baterky...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
To využíváš i jako přímotop?Roman Maďar napísal:V podstate je to tak, je tam usmernený zdroj, komparátor, spínacie relé a kontrolky. V druhej generácii pribudol ventilátor a nový dizajn.ladis napísal:Projektanta... To sem taky dělal, ale seknul sem s tym. Neplatili, parchanti a taková to byla pěkná fabrika
Romane, co to fištrónské zapojení? Já bych tam dal trafo, diódu a žárovku. Jedna půlperioda do baterky, druhá z baterky...
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
ak myslíš na nete, tak z pochopitelných dôvodov nie.Ale , ak ťa zujíma jeho tunajšia anabáza, tak je v historii, hned v dvoch vláknach-kondicioner batrií/ Odstavená tatra versus akumulátory, myslím, alebo tak nejakladis napísal:Ale né v Precheze, v ČKD... Ale to už je let. No a ode dneška jsem nezaměstnaný. Ani jsem to nezapil
Romane, je ten udělátor někde popsaný? Nejlíp schématem.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných