Paralerní zapojení baterií

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
Štěpán
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 480
Dátum registrácie: 17 Okt 2006, 13:12
Tatry, ktoré vlastním: T613 2/3 1977
Bydlisko: Týn
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Štěpán » 29 Okt 2007, 10:18

odvážného spolujezdce?

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mirek » 29 Okt 2007, 10:29

Jack - no jo, nenapadlo mě se tam mrknout. Vzpoměl jsem si, žes tu jednou psal něco o Kongu, ale oproti CVUT si ho mel v jiném semestru, proto mě to zajímalo
Štěpán - já bych si taky asi dvakrát rozmyslel, než bych toho spolujezdce dělal

Užívateľov profilový obrázok
Štěpán
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 480
Dátum registrácie: 17 Okt 2006, 13:12
Tatry, ktoré vlastním: T613 2/3 1977
Bydlisko: Týn
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Štěpán » 29 Okt 2007, 10:42

bojím se že kdyby mně nekdo v 603 svezl, tak bych bez ní nemohl dál být ...

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 29 Okt 2007, 10:46

Štěpán napísal:bojím se že kdyby mně nekdo v 603 svezl, tak bych bez ní nemohl dál být ...
Pravdu máš..!! Je to prudce nakažlivý..!! :wink:

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 29 Okt 2007, 10:53

Mirek napísal:Jack - no jo, nenapadlo mě se tam mrknout. Vzpoměl jsem si, žes tu jednou psal něco o Kongu, ale oproti CVUT si ho mel v jiném semestru, proto mě to zajímalol
Kongo jsem měl v druhém semestru...síto to bylo.

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mirek » 29 Okt 2007, 11:01

Já v prvním, byl jsem z toho děsně vykulenej a z pohledu třeťáku mi ten předmět přijde směšně jednoduchej

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 29 Okt 2007, 11:05

Mirek napísal:Já v prvním, byl jsem z toho děsně vykulenej a z pohledu třeťáku mi ten předmět přijde směšně jednoduchej
Což o to..on jednoduchým je, ale záleží koho chytneš na zkoušku. Jednomu stačí když ty 4 vykreslené úlohy máš dobře..jinému vůbec. :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mirek » 29 Okt 2007, 12:04

Což o to..on jednoduchým je, ale záleží koho chytneš na zkoušku. Jednomu stačí když ty 4 vykreslené úlohy máš dobře..jinému vůbec. :lol:[/quote]

Já sice chodím na ČVUT do Prahy, ale o štěstí na zkoušejícího je to skoro vždycky

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mirek » 29 Okt 2007, 12:05

Asi trochu mimo téma, což?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 29 Okt 2007, 12:56

Standa Dosadil napísal:Tlumená světla vpředu 110 + 6 W, vzadu 7x5 W, zapalování, blikání, brzdění řekněme 50 W - to je celkem 200 wattů. Pochybuji, že tento střední výkon je schopné dodávat dynamo během jízdy městem - dynamo se připíná k baterii v otáčkách, kdy skoro řadím další kvalt...
110W vepředu je moc, neotuněné šestsettrojky mají žárovky R2, nikoliv halogeny, takže asi 80W. Otáčkoměr v tom nemám, ale z mého dynama jde proud už na mírně zvýšený volnoběh, cca 1000-1200 ot/min a při odpojení baterie to už utáhne zapalování i komplet světla.

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 29 Okt 2007, 13:40

jack napísal:
Štěpán napísal:v autě které má víc jak tunu snad není 20kg u jednoho kola problém. Snad někdo neřeší jestli jede v autě sám nebo nemá třeba o X0 kg lechčího spolujezdce?? A co tak třeba umístění krabice s nářadím v kufru?
Já si myslím, že když konstruktéři navrhli dva kastlíky na baterie, kvůli rozložení vah..tak asi pro to měli pádný důvod. A s názorem, že 603ja je předimenzovaná, ta toho snese, se neztotožňuji. I když je vidět, že je stavěná opravdu bitelně.. :wink: Stačí se jen mrknout na torzní tyč přední nápravy. :lol:
Je to rozložené kvôli priestoru než váhe.

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 29 Okt 2007, 13:43

Palo, kdyby to bylo rozloženo kvůli prostoru, tak baterky rovnou mohli hodit do zadních lapačů..tam je místa habaděj..ne..??

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 29 Okt 2007, 13:46

Není mimo mísu..já už se po přečtení téma "Autorbatéria" rozhodl pro dvě 12ti voltovky paralerně zapojené.

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 29 Okt 2007, 14:03

To ze s autom jazdi jeden 90k sofer, to nevadi. Ale ze na jednej strane chyba 5kg akumulator, to uz torzne narusa skelet auta ... zaujimave

Užívateľov profilový obrázok
Štěpán
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 480
Dátum registrácie: 17 Okt 2006, 13:12
Tatry, ktoré vlastním: T613 2/3 1977
Bydlisko: Týn
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Štěpán » 29 Okt 2007, 14:45

Jaký torzní skelet?
A co takové ložisko kola a třeba pneumatika :shock:

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 29 Okt 2007, 14:49

O torzním skeletu Števo nepsal!

Mě by spíš zajímalo, co je to ta PARALERA - nějaká španělská dáma?

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mirek » 29 Okt 2007, 15:30

Štěpán napísal:Jaký torzní skelet?
A co takové ložisko kola a třeba pneumatika :shock:
Jak už jsem jednou psal, prostě nic.

martin h

Príspevok od užívateľa martin h » 29 Okt 2007, 22:12

1. Může někdo, kdo má zkušenosti s 603 a 613*, porovnat jaká je energetická náročnost startu 603 oproti 613? Protože nechápu, proč chcete cpát tak veliké kapacity do 603.

2. Měřil někdo startovací proud 613* ? Zkuste si tipnout jeho hodnotu!


* - startér "polák", 3,5l karbec

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 29 Okt 2007, 22:41

Ještě něco k tématu na fóru TKB.

D.A.: Paralera je něco jako karkulačka, to jsi nevěděl?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Okt 2007, 01:03

Motor šestsettrojky jistě tolik proudu k nastartování nepotřebuje, ale je tam dynamo, tak se nějaká rezerva hodí. Startovací proud jsem nikdy neměřil, ale tipnu si, že za ideálních podmínek by mohlo stačit do 100A i pro studený motor.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 53 neregistrovaných