Kde teče olej z motoru 613?
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
chladič nieje problém vymenit, okrem O-kružkov, by som použil aj nejaký silikonsajrajt na tesnenie motorov, a najdoležitejšia vec je "usadzovač" tej dvojitej podložky za chladič, ale ten si vyrobíš.... robil som to už 2x, ale na hodinu som sa nedostal, skorej počítaj dve hodky aj s cigárou a hned si možeš umyt motor....
Štěpáne.... skorej počítaj najmenej dva razy toľko a vela u toho nefajči, nebo to budeš dodělávat za tmy a motor zůstane jak kompost. Radek sice vymění cooler možná pod 30minut, ale Radek je Radek. My, obyčejní a smrtelní, sice nezaběhneme stovku za 9,8s, ale kam potřebujeme si dojdeme, že. Tak nachystej doporučené pomůcky a pusť se brzo ráno do toho!MarekK napísal:.... skorej počítaj dve hodky aj s cigárou a hned si možeš umyt motor....
Odhad na výměnu chladiče a umytí motoru je tak púl dne, s tím že by ještě za světla nebylo špatné to projet. To znamená že kdybych nemusel v sobotu do práce tak bych se do toho mohl pustit. V neděli to vypadá taky na práci, takže zas smůla. Skusím ještě vyměnit těsnění pod víčkama ventilů a třeba to dá pokoj. Stejně nemám ty těsnící o-kroužky a nemám čas je shánět.
Do 11.8-Lednice to musí být schopné jezdit delší trasy!
Do 11.8-Lednice to musí být schopné jezdit delší trasy!
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 52
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 20:11
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ba-oklolie
- Kontaktovať užívateľa:
Recoil
Myslim ze to nieje treba vyrabat, existuje profesionalny opravarensky system na poskodene zavity Recoil. Su ludia co sa tym zivia a pridu ti zavit opravit k tebe domov. Robia to aj tam kde sa opravuju hlavy. (motorove)
http://www.ulme.sk/index2.htm
http://www.impkontakt.sk/index2.php?url=recoil.php
Mam s tym dobre skusenosti, ten zavit je lepsi ako novy (kvalitna ocel)
http://www.ulme.sk/index2.htm
http://www.impkontakt.sk/index2.php?url=recoil.php
Mam s tym dobre skusenosti, ten zavit je lepsi ako novy (kvalitna ocel)
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
ja mám teraz zmontovanú zadnú kapotu, a miesto kapoty tam mám nalepený papier. Po naštartovaní sa objavili kvapky na papiery, práve nad ventilátorom, vo ventilátore mám tesnenia vymenené. Mám však v motoru tak o cca 0,5 litra oleja viac než max. aj si motor sem tam fúkne na modro. to doteraz nerobyl... pod autom nemávam žiadne kvapky, olej dolievym velmi sporadicky, naposledy však som dolial moc (som sa čudoval, že tolko chýba), asi zostla vysiet ventil....
Stepán: budú to dve hodky, uvidíš ja som šnek, a tak mi to trvalo....motor som vytahoval dva dni , a niektorí tu tvrdia časy za ktore, ja zmontujem naráznýk + zadné čelo + odpojenie tiahla plynu.....
Stepán: budú to dve hodky, uvidíš ja som šnek, a tak mi to trvalo....motor som vytahoval dva dni , a niektorí tu tvrdia časy za ktore, ja zmontujem naráznýk + zadné čelo + odpojenie tiahla plynu.....
- Štěpán
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 480
- Dátum registrácie: 17 Okt 2006, 13:12
- Tatry, ktoré vlastním: T613 2/3 1977
- Bydlisko: Týn
- Kontaktovať užívateľa:
To sou takové práce, když člověk neví do čeho de. Když to někdo dělé po 10 tak to de rychle.
Mně vždycky překvapí to že se někde nejde dostat normálním nářadím, nebo tam nejde strčit ruka. Když už něco de snadno, ukáže se chyba jinde! Těď sem vymňoval těsnění pod váčkama ventilů hned jeden závit v motoru špatný - ale byl už špatný dotahoval sem to s citem! Kde mám teď shánět někoho kdo mi tam dá vložku??
Spravoval sem kliku u dveří spolujezdce a musel sem si na to vyrobit speciální klíč aby se tam šlo zevnitř dveří dostat. Hrál sem si s tím tak 3 dny. Kdybych vyndal rámky oken tak je tam budu zase tři dny usazovat.
Chladič vyměňovat sám nebudu, to rači nechám udělat ve Skokách!
Mně vždycky překvapí to že se někde nejde dostat normálním nářadím, nebo tam nejde strčit ruka. Když už něco de snadno, ukáže se chyba jinde! Těď sem vymňoval těsnění pod váčkama ventilů hned jeden závit v motoru špatný - ale byl už špatný dotahoval sem to s citem! Kde mám teď shánět někoho kdo mi tam dá vložku??
Spravoval sem kliku u dveří spolujezdce a musel sem si na to vyrobit speciální klíč aby se tam šlo zevnitř dveří dostat. Hrál sem si s tím tak 3 dny. Kdybych vyndal rámky oken tak je tam budu zase tři dny usazovat.
Chladič vyměňovat sám nebudu, to rači nechám udělat ve Skokách!
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Trošku praktických informací k tématu..... nejčastější místa úniků z chladičů jsou patrny na obrázkách - pájené spoje voštin do základové desky, důrazně doporučuji, pokud nemáte 100% jistotu že chladič, který hodláte namontovat místo poškozeného těsní, předem si ho odtlakujte, vyčištěný a zbavený zvenku i zevnitř mastnoty, oleje a špíny....
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
1,5 je provozní tlak v horkém motoru (takže to v žádném případě nelze považovat za zkušební přetlak), až 2,5 běžně vytvoří na chvíli ztuhlý mogul v zimě při startu a vytočení ledového mororu (nejčastějí příčina likvidace těchto chladičů), 4 atm. nejsou moc, úniky na obrázkách se vyjevily už při 1,1. Zkoušel bych mezi 3-5 atm.....
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 37 neregistrovaných