Strana 2 z 7

-

Napísané: 03 Jan 2005, 23:19
od užívateľa carlos
ty to u nás v trnave poznáš? :o

Napísané: 03 Jan 2005, 23:21
od užívateľa Stevo
Jojo, (aj) vo ferotechne mam dokonca zlavu :-P

Napísané: 03 Jan 2005, 23:27
od užívateľa tomas
no toto? a pocom vlastne vydu tie bosch, ak sa mozem opytat?

-

Napísané: 03 Jan 2005, 23:28
od užívateľa carlos
ked chceš zariadim ti zlavu aj u černého/baterky/ a aj v autoskle/svetlomety,bosch.../ :)

Napísané: 03 Jan 2005, 23:34
od užívateľa Stevo
tomas: v nemecku 34,50€, u nas este neviem
carlos: ok ;-)

!

Napísané: 03 Jan 2005, 23:36
od užívateľa carlos
u nás 1.993.-sk a počítaj cca zlava10%,ked nás bude viac možno aj 20%

Napísané: 03 Jan 2005, 23:38
od užívateľa tomas
dufam, ze ta cena je aspon na dve kolesa ...

!

Napísané: 03 Jan 2005, 23:39
od užívateľa carlos
jasné 4 ks :)

Napísané: 03 Jan 2005, 23:44
od užívateľa tomas
tak je dobre :)

Napísané: 25 Feb 2005, 19:43
od užívateľa mato
nasiel som nieco k teme. Tmavsia je skoda, svetlejsia Tatra

Napísané: 25 Feb 2005, 20:57
od užívateľa Neregistrovaný
Dotaz : proč do těhle aut cpete destičky ze Škodovek? To jako pro ten pocit, že jste ušetřili 200,- při nákupu? Do motorů taky lijete M6A? Tankujete BA91? Obouváte gumy s váhovým indexem S? Já tomu nerozumím. Vysvětlete mi to někdo.

Napísané: 25 Feb 2005, 21:07
od užívateľa mato
Ani nie. Skor preto ze nic lepsie nebolo prave vtedy po ruke. Este som sa predavaca pytal na tvar, ze ci nie su take skosene, a povedal mi, ze nie. Tak som to riskol. Inac obchod je dobry, len ten jeden predavac je taky neprijemny. Inac do Skodovky mam predpisany BA95. Gumy myslim T, a olej asi dam M8AD.

Napísané: 25 Feb 2005, 21:44
od užívateľa Luboš
Váhový index S? :shock: Co to je?

Do T2-603 jsem natakoval BA91. Co může být lepšího?

Do motorů, které celá desetiletí jezdí na oleje řady premium, chceš lít co? AD? :shock:

Proč já do tatry cpu destičky pro Jaguar XJ12? Pro ten pocit, že jsem vyhodil z okna zbytečně 200 Kč? Nebo je to proto, že šestsetřináctek s původními anglickými brzdami jezdí po zeměkouli asi posledních max. 5 kusů?

Napísané: 26 Feb 2005, 16:42
od užívateľa matúš
Luboš: Nečital som cele vlakno takže trochu mimo ale pytam sa: Koľko može v skutočnosti jazdiť 613iek s brzdami GIRLING, ja totiž take na aute mam a ďalšia otzka: Z akeho auta a ake doštičky patria na girligy, je to to isté ako jablonecké brzdy ? Odpovedajte prosim fakt ma to zaujima a odpoved napoznam.

Napísané: 26 Feb 2005, 17:35
od užívateľa Luboš
S jabloneckými brzdami opravdu shodné nejsou. Dozadu jsem kupoval Feroda na ten Jaguar, z čeho se hodí dopředu nevím, ale sehnal jsem nějaké přímo na tatru.

Napísané: 26 Feb 2005, 18:14
od užívateľa matúš
Nejakych dosticiek mida mam vela ale neviem na aky typ brzd su.
Je to ale z TATRY.

-

Napísané: 26 Feb 2005, 18:56
od užívateľa carlos
prečo také velké? to máš s nákladnej? 8)

Napísané: 26 Feb 2005, 21:25
od užívateľa matúš
Ospravedlnujem sa som sa ponahlal a nestihol som to zmensit.
Tu je este skatula a na zadnej strane tej tosticky je označenie GP 5OO.
Vie niekto co su to zač ??

PS: Na každej škatuli bolo aj typove označenie ktore sa mi však nepodarilo rozluštiť (bola to taka vyblednuta nalepka), ešte po tom patram, ale vysledok nemam.

Napísané: 26 Feb 2005, 23:25
od užívateľa Luboš
To vypadá na ty zadní girling, jen nemají tu kontrolní drážku. Měly by mít rozměr zhruba 81x66 mm.

Označení MIDA GP500 mají i ty moje přední, zřejmě to prodávali jako sadu na celé auto (Tatru 613???), ale když jsem se pokoušel zjistit číslo feroda na ty přední, nikde jsem nepochodil. Žádnému mně známému jaguáru, lotusu či jinému angličanovi se nepodobají... :?

Napísané: 27 Feb 2005, 13:50
od užívateľa matúš
Rozmer plechu je 81 X 66, šírka vonkajšej strany samotného obloženia je 78, vnútornej strany 72 a výška 45 mm.

Nemáš tých predných náhodou viac ? Keby niekto potreboval takýchto jak sú na obrázku ašte pár mám, preferoval by som ale výmenu za predné.