Brzdove dosticky
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Brzdove dosticky
Hello all,
rad by som sa opytal ci niekto nevie novy Federal-Mogulovsky popis zadnych dosticiek. Predne su FDB990, federal mogul uvadza FDB461 ako zadne. Tieto su vsak tie na skodu rapid a nie tie spravne "tatrovacke"... vie mi niekto pomoct ?
rad by som sa opytal ci niekto nevie novy Federal-Mogulovsky popis zadnych dosticiek. Predne su FDB990, federal mogul uvadza FDB461 ako zadne. Tieto su vsak tie na skodu rapid a nie tie spravne "tatrovacke"... vie mi niekto pomoct ?
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Tomas: Zaujimalo by ma ako by si zabrzdil na 2 rovnako nastavenych autach z rychlosti 130 km/h na jednej so zadnymi dostickami S130 a na druhej z T613.. myslim ze rozdiel by tam bol aspon meter ak nie viac. Nehovorim ze tie skodovacke su zle, hovorim len ze urcinok maju nizsi.
Naposledy upravil/-a etienne v 20 Okt 2004, 15:41, upravené celkom 1 krát.
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
No pokial ma pamat neklame, tak tie na predok S130, ktore maju na krabici aj T613, maju ine zlozenie a lepsie zvladaju vyssie teploty. Aka je ale ich cinna plocha neviem, kdesi v knizke ku 120-ke som to mal napisane. A kedze neviem plochu original T613-kovych nemam to ako porovnat. Tym ze su konstruovane na mensi kotuc, maju iny tvar, mozno aj mensiu cinnu plochu a hlavne trecia cast je z ineho materialu, mozu sposobit nadmerne opotrebenie kotuca. Ucinnost nie vzdy suvisi s cinnou plochou, ale je tam viac faktorov ...
...chcel by som len povedať, že ak uvažujeme že tlak brzdovom okruhu je vždy rovnaký, teda aj sila vyvolaná od piestikov tak potom podľa vzorca p=F/S zistíme že pri zmene plochy sa v opačnom pomere zmení aj tlak na brzdovom kotúči čo sa prejaví len na životnosti kotúča aj platničiek a na teplote v brzdovom okruhu ale brzdná sila je VŽDY ROVNAKÁ!!!!!!!!!!!![/b]
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný