Tatra zdochyna pri prudkom zbrzdeni

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Tatra zdochyna pri prudkom zbrzdeni

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 15 Jan 2007, 20:58

Ahojte Tatrovaci vospolok !

Vy, ktori sa do toho rozumiete, urcite hravo odpoviete.
Ked idem este so zapnutym syticom, motor je chladny, a prudko zabrzdim, auticko strati otacky a zdochne. Nikdy to nerobi, ked je sytic dole, a motor aspon trosicku zohriaty. (Po asi dvoch km.)

Preco !?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 15 Jan 2007, 21:01

Kupříkladu se Ti odleje hladina v karburátorech.....

Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 15 Jan 2007, 21:07

Som si myslel... Ale je to normalna vec, alebo je daco chybne ?
Nikdy som predtym nemal karburatorove auto, hehe... :oops:

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 15 Jan 2007, 21:50

To je normální, je třeba s tím počítat a nechávat si delší brzdnou dráhu, aby bylo možné brzdit pozvolněji, případně čas na krátké odbrždění. Existuje ještě jedna možnost, jak tomuto jevu zabránit, a je divné, že ji Radek nezmínil :-D

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 15 Jan 2007, 22:06

Vidíš já zapomněl, LPG se samozřejmě při brždění neodleje a ani není třeba vlastně používat sytič. Tím by jsi "odstranil" oba vzniklé neduhy :lol: . A nebo samozřejmě užití motoru s přípravou směsi vstřikováním, tak se to taky nestane....

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 15 Jan 2007, 22:26

...ja viem o dalších možnostiach...napr. nepoužívat sytič za jazdy...alebo stále pridávat , nebrzdit...... alebo použit TDI...

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 15 Jan 2007, 22:29

No a proč se mi tohle občas děle i u LPG hoši? :twisted:

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 15 Jan 2007, 22:31

jazdíš na sytič? s LPG?

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 15 Jan 2007, 22:53

Zdicho, to bude tym, ze ked prudko zabrzdis, plyn ide dalej a utecie ti :twisted:

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 15 Jan 2007, 23:16

Není hladina jako hladina, třeba studená hladina reaguje na prudké bržděním obtokem sytiče a z5ným průchodem přes sítko a pumpu do nádrže, naopak hladina teplá se nárazem o zadní stěnu plovákové komory pouze zdrcne. A tak vzniklo vstřikování přátelé

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 15 Jan 2007, 23:24

Pokud chceš radu od Chytrolína Garážového (Teoreticus Bohemiae)

tak tady: seřídil bych plováky, srovnal dosedací plochu a čistotu trysek karbeců, nastavil předstih, volnoběh a podíval se na správnou funkčnost posilovače a přetlakovou hladici.

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 15 Jan 2007, 23:24

Edo, to je úvaha fakt hodná tvojho génia :lol:

Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 16 Jan 2007, 00:37

Okay hosi, dakujem pekne ;)

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 17 Jan 2007, 11:54

To musím někdy vyzkoušet. Fakt se to stává a je to vlastnost vozu? Režim "prudká změna tempa" na prvních 500 metrech se studeným motorem jaksi nepoužívám.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 17 Jan 2007, 13:49

nikdy som si u žiadnej mojej Tatry nevšimol, že by sa pri zapnutom sýtiči a prudšom pribrzdení motor zastavil... :(

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 17 Jan 2007, 13:51

Mě se to stávalo se studeným motorem i u Š120L :oops:

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 17 Jan 2007, 13:56

a mne ani u Škodovky nie... :?

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 17 Jan 2007, 14:05

Mně se to stává u tatry i u škodovky. A s podtlakovým vedením posilovače to nesouviselo, protože jsem zkoušel zabrzdit i ruční brzdou a motor zdechnul i tak.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 17 Jan 2007, 14:49

čo to máte za motory, že vám tak dochnú? nemajú nejakú epidémiu? no a pri brzdení na ručnú brzdu...hm... nezdochlo by vám to aj bez brzdenia, len pri odľahčení? čo tak si poriadne nastaviť karburátory?
musím to teda niekedy vyskúšať s tým silným brzdením, teraz však mám všetky karburátorové T613 mimo prevádzku :?

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 17 Jan 2007, 14:53

Jak se prudce zpomaluje pouze ruční brzdou :?: :?: :?: :shock:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 34 neregistrovaných