T-623
Původní podoba nehrozí, sehnat solidní předek z chromky a ještě to celý odříznout a přivařit je mimo mé možnosti, a zadní část je taky po úpravě na plast. nárazník. Zatim jsem se rozhodl dodat trojkové dveře a nechat to jako plastový paskvil, barva bude pravděpodobně bílá. Rozhodnutí není definitivní ale vzhledem k tomu že k úpravám došlo ve značkovém servisu a během služby vozidla tak je to taky svym způsobem originál.
měl by jsem chromkovou masku ,věnoval by jsem ji k nápravě historického sanity.ten plast se k te nastavbě fakt nehodí.proto o origo nastavbě friml nikdo nic nevěděl,je převlečený za paskvil (tím se nechci dotknout plastáků jen ten friml nesedí) sem si tak říkal že 613 chromka má aspon nejaké modifikace je to škoda že je o jeden pěkný kus méně
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Tak pak se připojuji: kdo byl původní (první) majitel vozu, záchranka vůz odkoupila nebo byl darován (od koho, kým?), data o přestavbě máme, tak jen, zda přestavba na dodávku byla až při přihlášení současným majitelem či ještě nějakou dobu v nové úpravě "vozila prádlo", jak jsem někde slyšel...vasa26 napísal:Bobeš-Ješte k friml:jakou měla tatra první SPZ? v tp díky jestli to není tajemství at se o tom voze něco ví než přijde v zapomnění jako 624 tymu narex díky
Historicky to byl druhý nebo až třetí (poslední) vyrobený "Friml"?
Tatra 613 Friml ZS Náchod
Nemáte někdo fotografie sanitky T 613 Friml,která jezdila na ZS Náchod?
historie T 613 - 2 (Friml) TPA 65 - 65, č. karoserie 07174, č. motoru 06668
1. majitel: 12.11.1984 severočeský krajský výbor KSČ oddělení hospodářské správy ULD 14-36
prodano
2.majitel: 6.3.1990 PANAVIS práce, nabídka, služby Teplice TPE 73-26 převedeno
3.majitel: 12.11.1990 Okresní ústav národního zdraví v Teplicích TPE 73-26
20.5.1992 přestavba na speciální sanitní vozidlo T613-2 SV přidělena SPZ TPA 65 - 65
7.2.1996 vým. motoru č. 06593, barva žlutá
prodano
4.majitel: 18.3.1997 Zdravotnická záchraná služba Teplice TPA 65-65
prodáno
5.majitel: 8.2.1999 muj táta vým.motoru č. 06668 (původní po GO prodán neostrojen spolu s vozidlem)
převedeno
6.majitel a poslední (zatim): 15.12.1999 vynucená přestavba na skříňovou dodávku, karoserie č 7174. Nechtěli mi dát technickou z důvodu že jako soukromá osoba nemůžu provozovat sanitku, do dnes to nechápu.
Ke konci své služby u záchranky jezdila jako převoz inkubátoru Teplice - Praha, párkrát jsem ji cestou potkal. Prý se jim přehřívala a přidírala motor č. 06593, tak šla k prodeji.
Jenom přední čelo to nezachrání, na vozidle byl odříznut celý předek a nahražen novějším teda provedení plast. Zadní čelonení, není shodné se sériovym, taky upraveno na plest a úprava zadních blatníků. Pro přestavbu by to chtělo asi kompletní chromku v solidním stavu. Ještě není definitívně rozhodnuto o budoucím vzhledu, zatím vede plastový paskvil.
1. majitel: 12.11.1984 severočeský krajský výbor KSČ oddělení hospodářské správy ULD 14-36
prodano
2.majitel: 6.3.1990 PANAVIS práce, nabídka, služby Teplice TPE 73-26 převedeno
3.majitel: 12.11.1990 Okresní ústav národního zdraví v Teplicích TPE 73-26
20.5.1992 přestavba na speciální sanitní vozidlo T613-2 SV přidělena SPZ TPA 65 - 65
7.2.1996 vým. motoru č. 06593, barva žlutá
prodano
4.majitel: 18.3.1997 Zdravotnická záchraná služba Teplice TPA 65-65
prodáno
5.majitel: 8.2.1999 muj táta vým.motoru č. 06668 (původní po GO prodán neostrojen spolu s vozidlem)
převedeno
6.majitel a poslední (zatim): 15.12.1999 vynucená přestavba na skříňovou dodávku, karoserie č 7174. Nechtěli mi dát technickou z důvodu že jako soukromá osoba nemůžu provozovat sanitku, do dnes to nechápu.
Ke konci své služby u záchranky jezdila jako převoz inkubátoru Teplice - Praha, párkrát jsem ji cestou potkal. Prý se jim přehřívala a přidírala motor č. 06593, tak šla k prodeji.
Jenom přední čelo to nezachrání, na vozidle byl odříznut celý předek a nahražen novějším teda provedení plast. Zadní čelonení, není shodné se sériovym, taky upraveno na plest a úprava zadních blatníků. Pro přestavbu by to chtělo asi kompletní chromku v solidním stavu. Ještě není definitívně rozhodnuto o budoucím vzhledu, zatím vede plastový paskvil.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 34 neregistrovaných