Bufík

Technické problémy s našimi tatrovkami

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 17 Jan 2007, 10:01

Ovšem vrazit tam silnější ventilátor bylo typické řešení made in Tatra - totiž v modelu 95. Než by se zabývali řešením rozvodů vzduchu, vrazili tam ten BOSCH údajně ze starších VW. Fouká to trochu víc a i randál je větší.

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 17 Jan 2007, 10:05

Zdicho napísal:No a mě často při fyzické zátěži začne pobolívat levé koleno. Že by dědictví 9-ti letého provozu s vozidly Tatra?;)
Tak Zdicho, Marekk ma tiez presne zacalo bolet lave koleno. Tiez podozrievam z toho Tatru!

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 17 Jan 2007, 11:19

Aby posádka zůstala vždy čerrrrstvá.

Stačí upravit rozvod hlavním kolenem uprostřed pod čelním sklem.

Užívateľov profilový obrázok
Štěpán
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 480
Dátum registrácie: 17 Okt 2006, 13:12
Tatry, ktoré vlastním: T613 2/3 1977
Bydlisko: Týn
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Štěpán » 17 Jan 2007, 11:55

Není nad čerstvou posádku.
Koleno mně bolelo jen po extrémní zátěži - musel sem tatru zatlačit do garáže když sem mněl špatnou baterku a byl sem sám.

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 17 Jan 2007, 15:00

Hopla, posledním příspěvkem jsem odpovídal na otázku na konci 1. stránky, nějak jsem přehlédl, že to má více listů a někdo už rozvětvení nadhodil.

sudetak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 93
Dátum registrácie: 27 Nov 2006, 12:09
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa sudetak » 18 Jan 2007, 11:00

Ondreji teplotu jsem měřil digitálem s přesností na desetinu stupně,skutečně kolísá mezi vyp. a zap. v rozmezí cca 5°.
Na trojce jsem pod palubkou odsekal oba plech. výlisky,kterými fučí studený luft vyřízl větší otvory,díru přivádějící luft z korýtka zaslepil,nabodoval zpět odsekané výlisky,zatmelil-foukalo to super.
Jelikož a protože ze spodních mřížek to moc nehřálo-ani po vyvaření kolen v prazích-čím více mrzlo a rychlost vozu vzrůstala tím klesala teplota topného vzduchu,tak jsem uzavřel přivod top. luftu do spodku.
Následně to krásně hřálo na okno, ale byla stále zima na nohy, a proto bylo třeba pouštět i druhé topení. Rozhodl jsem se, že spodní topný kanál předělám jako je u 4, ale nakonec jsem získal palubku ze 4 a celé topení udělal přesně jak ve 4.
Zkrátka 3 vyhřívá hromadu plechů, které se následně proudícím vzduchem ochlazují.
Dále jsem zjistil, že ač jde bufík naplno, při rychlosti nad 80km/h a venkovním mrazu, po chvíli foukal na sklo studený vzduch. Příčinu jsem objevil po kontrole přední kapoty, kdy jsem našel cca 2 cm netěsnost přední části kapoty a pirelli, kde vůz nabíral luft, který ochlazoval jak ventilátor tak rozvod topení. Když jsem toto sledoval u dalších tater, zjistil jsem, že u hodně vozů kufr netěsní.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 65 neregistrovaných