Bufík
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 27 Nov 2006, 12:09
- Kontaktovať užívateľa:
Ondreji teplotu jsem měřil digitálem s přesností na desetinu stupně,skutečně kolísá mezi vyp. a zap. v rozmezí cca 5°.
Na trojce jsem pod palubkou odsekal oba plech. výlisky,kterými fučí studený luft vyřízl větší otvory,díru přivádějící luft z korýtka zaslepil,nabodoval zpět odsekané výlisky,zatmelil-foukalo to super.
Jelikož a protože ze spodních mřížek to moc nehřálo-ani po vyvaření kolen v prazích-čím více mrzlo a rychlost vozu vzrůstala tím klesala teplota topného vzduchu,tak jsem uzavřel přivod top. luftu do spodku.
Následně to krásně hřálo na okno, ale byla stále zima na nohy, a proto bylo třeba pouštět i druhé topení. Rozhodl jsem se, že spodní topný kanál předělám jako je u 4, ale nakonec jsem získal palubku ze 4 a celé topení udělal přesně jak ve 4.
Zkrátka 3 vyhřívá hromadu plechů, které se následně proudícím vzduchem ochlazují.
Dále jsem zjistil, že ač jde bufík naplno, při rychlosti nad 80km/h a venkovním mrazu, po chvíli foukal na sklo studený vzduch. Příčinu jsem objevil po kontrole přední kapoty, kdy jsem našel cca 2 cm netěsnost přední části kapoty a pirelli, kde vůz nabíral luft, který ochlazoval jak ventilátor tak rozvod topení. Když jsem toto sledoval u dalších tater, zjistil jsem, že u hodně vozů kufr netěsní.
Na trojce jsem pod palubkou odsekal oba plech. výlisky,kterými fučí studený luft vyřízl větší otvory,díru přivádějící luft z korýtka zaslepil,nabodoval zpět odsekané výlisky,zatmelil-foukalo to super.
Jelikož a protože ze spodních mřížek to moc nehřálo-ani po vyvaření kolen v prazích-čím více mrzlo a rychlost vozu vzrůstala tím klesala teplota topného vzduchu,tak jsem uzavřel přivod top. luftu do spodku.
Následně to krásně hřálo na okno, ale byla stále zima na nohy, a proto bylo třeba pouštět i druhé topení. Rozhodl jsem se, že spodní topný kanál předělám jako je u 4, ale nakonec jsem získal palubku ze 4 a celé topení udělal přesně jak ve 4.
Zkrátka 3 vyhřívá hromadu plechů, které se následně proudícím vzduchem ochlazují.
Dále jsem zjistil, že ač jde bufík naplno, při rychlosti nad 80km/h a venkovním mrazu, po chvíli foukal na sklo studený vzduch. Příčinu jsem objevil po kontrole přední kapoty, kdy jsem našel cca 2 cm netěsnost přední části kapoty a pirelli, kde vůz nabíral luft, který ochlazoval jak ventilátor tak rozvod topení. Když jsem toto sledoval u dalších tater, zjistil jsem, že u hodně vozů kufr netěsní.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 65 neregistrovaných