Technické problémy s našimi tatrovkami
-
MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa MarekK » 02 Dec 2005, 19:32
Dnes som obehal celý olomouc a nikde už nemajú napredaj fajky docievky a do rozdelovača, ..."joo již nemáme, jen celé sady a na co to potřebejete?" ked som povedal,že potrebujem na tatru 6koncoviek, "proč 6?" mám 2 cievky a 2 hlavy rozdelovača a 3 káble "
"
Neviete náhodou kde sa dajú ešte kúpit? (okrem vetrán búrz) nevite aj o nejakom inernetovom obchode na dané téma?
-
MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa MarekK » 02 Dec 2005, 19:38
napríklad takéto...
-
Prílohy
-
- P5080031m.JPG (73.28 KiB) 8011 zobrazení
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 02 Dec 2005, 19:46
Běžná čína... to se snad dá koupit kdekoliv, ne?
Co
http://www.tesla-blatna.cz ?
-----------------------
Mimochodem, víš jistě, že toho k provozu potřebuje tatra tolik?
-
MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa MarekK » 02 Dec 2005, 20:49
Bežnú čínu tu nemajú...
Cenu v tesle nemajú...
Ked chceš prepínat zapalovania za chodu motora, tak tie koncovky potrebuješ...
-
Prílohy
-
- fajky.JPG (28.14 KiB) 7987 zobrazení
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 02 Dec 2005, 21:03
To zapalování se přepíná tím knoflíkem z pračky Romo?
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 02 Dec 2005, 21:08
Luboši, to mě prosím vysvětli, jak by jsi ZA JÍZDY automobilem dokázal přepnout zapalování knoflíkem zabudovaným v příčce v motorovém prostoru. Fakt si to nedokážu představit......
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 02 Dec 2005, 21:16
Za jízdy by to bylo asi obtížné, ale Marekk uvádí, že to chce přepínat jen za chodu motoru. V tom nevidím problém...
-
MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa MarekK » 02 Dec 2005, 23:51
brat tam má prepínač taký, ja onaký
hlavne, že to funguje...ale, len ked auto stojí
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 02 Dec 2005, 23:54
Jen pro zajímavost. To druhé zapalování je jaký systém?
-
MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa MarekK » 03 Dec 2005, 00:09
to bráchové...trošku sa prehrievalo tak sme mu pomohly,
ja mám iný typ...a nepriehrieva sa... horšie je to s cievkou, vyteká z nejaký olej...
ja som na tom absolvoval cestu do litvy, naspet som išiel na pískavé...
značku uhádnete ?
-
Prílohy
-
- P5080030m.JPG (58.15 KiB) 7944 zobrazení
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 03 Dec 2005, 00:14
Tipoval bych PAL, ale nějak mi neštimuje ten pasivni chladič a vytékající cívka.
-
tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa tomas » 03 Dec 2005, 00:20
Zrejme je jeden tyrystor (orig tatra) a druhe tranzistor? Ako vo favorite? Potom aj cievky musia byt odlisne. Dobre som to pochopil?
-
MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa MarekK » 03 Dec 2005, 00:24
správne...
ja mám taký typ, ktorý má tie "súčiastky" zvonka a ten sa už nehreje, ale mne sa v cievke zráža dáky jemný olej, alebo voda (pod fajkou), asi ju vymením... brat tam má tú istú cievku ako ja a jemu nič...
"pasívny chladič" to je dobrééé
-
ondrej.
Príspevok
od užívateľa ondrej. » 03 Dec 2005, 08:22
Fajky sú niečo iné - bakelitové koncovky, ktoré sa nasadzujú na sviečky,
takéto gumové, alebo plastovo-gumové izolačné priechodky slúžia hlavne k ochrane vysokonapäťovej časti zapaľovacej sústavy pred vlhkom.
MarekK - tak čo presne potrebuješ?
-
MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa MarekK » 03 Dec 2005, 12:34
Ondrej : potrebujem to gumové čo je na VN kábly aj s tým zohnutým pliešikom čo sa nasadzuje na cievku a na rozdelovač. Je mi jedno či to bude na "uhlíkový" alebo medenný kábel. Je to na obrázku "fajky" od tesly a na tej ilustračnej foto s týmy dvoma cievkami a dvoma hlavami rozdelovačou...Neviem aký je presný názov toho čuda...
Ondrej nestretol si sa náhodou s tým olejom v hornej časti cievky?(tam kde sa nasadzuje to čudo). Mal niekto rozobrau cievku? može v nej byt nejaký olej?...
-
MartinD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 92
- Dátum registrácie: 14 Máj 2005, 17:54
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Klimkovice
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa MartinD » 03 Dec 2005, 13:33
Obě cívky pracují paralelně? Ten škodovkový rozdělovač asi jen spojuje oba výstupy vysokého napětí z cívek...? ... a neotáčí se. Má to nějaké výhody?
-
MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa MarekK » 03 Dec 2005, 16:30
MartinD:Ano...Ano...Výhody: napr. teraz v zime má motor na favo zapalovanie jemnejší chod (isteže subjektívne) ako tatra tyristorové, a zas len subjektívne "pískavé" zapalovanie je lepšie v kopcoch (všetko len subjektívne!!!!) Radek to má zmerané tuším a niekde sa pohybuje aj článok na túto tému.... Ale toto vyjadrenie je len moj pocit...a ak by som nemal pocity tak by som tatrou nejazdil.
K téme: Ondrej: toto je to čudo čo myslím!! Toto som vytiahol z cievky!
Od témy: toto je moje druhé zapalovanie...
-
Prílohy
-
- IMGA0802.JPG
- (60.85 KiB) 696 stiahnutí
-
- IMGA0799.JPG (28.25 KiB) 7869 zobrazení
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 03 Dec 2005, 17:02
Kde se v té krabičce bere vysoké napětí?
Nemáš doufám tatru přestavěnou na 24V?
-
MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa MarekK » 03 Dec 2005, 17:05
12V je nízke alebo vysoké? (tá nálepka tam už bola)
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 03 Dec 2005, 17:08
Já ti nevím, ale jak by se potom říkalo tomu co se vyskytuje od cívky dál?
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných