karburátory
Re: karburátory
Dekuji... tez doufam. Bylo pridrenych vsech 8 . Na 4-tem propaleny pist odshora az do pulky...
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
to skutočne pochybujem , že to má na svedomí chudobná zmes, tiež by som skôr tipol nepáliaci válec
Re: karburátory
A pravdepodobna pricina toho ze nepalil , dle Tebe Romane? Vim, ze jich muze byt vic, ale.... potrebuji se alespon priblizit k realne skutecnosti....
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Jestli bylo přidřeno všech 8 válců, tak to směsí být podle mě mohlo.
Re: karburátory
Ano, vsech 8
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Najčastejšie to býva VN kábel, alebo sviečka, zriedkavejšie ventilmiloš bukáček napísal:A pravdepodobna pricina toho ze nepalil , dle Tebe Romane? Vim, ze jich muze byt vic, ale.... potrebuji se alespon priblizit k realne skutecnosti....
Re: karburátory
Kabely jsem pouzil znovu ty same,nove sedive, tam problem neni.Akorat mi nestimuje pridreni vsech valcu i na druhe strane....
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Miloši, to je nějaké divné. Nesprávné nastavení karburátorů přece nemůže během 500 km odrovnat všechny válce, já bych hledal hlavní příčinu určitě ještě jinde.
Re: karburátory
Prvni problemy nastaly asi po cca 300 km. Predtim velmi vyrazne zlepseni.
- Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Neviem si pomoct, ale ked behom tak malo km pridrelo vsetkych 8 valcov a jeden piest pustil dusu, chybu by som nehladal v karboch ani VN kabloch, ale tom kto ten motor skladal pripadne zabiehal.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
mno ja by som hladal príčinu najskôr v tom člowecku, ktotý robil tú opravu motora. Myslím, že to zavinil olej, alebo niečo v ňom, prípadne vada mazania, alebo kompletné prehriatie motora, tomu totiž nasvedčuje to pridretie všetkých válcov. Na stanovenie príčiny je však stále málo údajovmiloš bukáček napísal:Prvni problemy nastaly asi po cca 300 km. Predtim velmi vyrazne zlepseni.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
si ma predbehol.Stevo napísal:Neviem si pomoct, ale ked behom tak malo km pridrelo vsetkych 8 valcov a jeden piest pustil dusu, chybu by som nehladal v karboch ani VN kabloch, ale tom kto ten motor skladal pripadne zabiehal.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Stevo, VN kable som označil za možnú príčinu nepáliaceho válca, bo tak znela Milošova vaprosa
Re: karburátory
Zajizdek jsem ja, velmi poctive, urcite 4000 km, rekl bych az moc do lina....Auto se prehralo az tesne pred zadrenim na 110, predtim nikdy nad 90-udaj z budiku....
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
V každom prípade možno karburátory, ako príčinu , zamietnuť Miloš čidlo tlaku oleja v poriadku?Olej zodpovedajúcich parametrov?Žiadne zázračné prípravky v oleji, či palive?Opravované skúseným mechanikom?
Re: karburátory
čidlo tlaku oleja v poriadku? ANO
Olej zodpovedajúcich parametrov?ANO
Žiadne zázračné prípravky v oleji, či palive? NE
Opravované skúseným mechanikom? ANO
Olej zodpovedajúcich parametrov?ANO
Žiadne zázračné prípravky v oleji, či palive? NE
Opravované skúseným mechanikom? ANO
Re: karburátory
jaky olej? spravne mnozstvi?
pokud si dobre pamatuju, jsou tam dva karburatory a aby oba dva nasteloval stejne blbe se mi moc nezda. pravda ze chuda smes muze propaleni pistu zpusobit, chudaci hajducci vedi, ale vsech 8 valcu najednou se mi nezda. typoval bych na chybu mazani.
pokud si dobre pamatuju, jsou tam dva karburatory a aby oba dva nasteloval stejne blbe se mi moc nezda. pravda ze chuda smes muze propaleni pistu zpusobit, chudaci hajducci vedi, ale vsech 8 valcu najednou se mi nezda. typoval bych na chybu mazani.
Re: karburátory
Zdravim všetkych na fore.Trochu ma zaujala vaša debata o tom zadretom motore a preto by som rad vyjadril svoj nazor na chudubnu zmes.Všetky tatry za čias ked ich použivala štatna sprava jazdili na chudobnu zmes a to z dvovodu malej spotreby.Každy dobry šofer si predsa musel nejaky ten benzin ušetrit!A prave nastavenie karburatorou na velmi chudobnu zmes prinašalo velku usporu paliva.Jazdili tak naozaj všetci a nikdy sa kvoli tomu žiadny motor nezedrel.A ani to z logickeho hladiska nie je možne!Taktiež teplota 110 vzduchom chladenemu motoru nijako nemože uškodit.V tomto pripade by som naozaj hladal chybu asi niekde v mazani.
Re: karburátory
Jezis Ludia, toto snad ani nieje mozne co sa tu v tomto vlakne rozobera. Chudobna zmes nemoze v ziadnom pripade sposobit zadretie motora- ved to je proti vsetkym pravidlam... Ved sa nad tym trochu zamyslite- Mazanie motora je zabezpecene aj ked s motor toci naprazno pri nulovom prisune paliva... Zadretie Valcov moze nastat akurat vtedy, ked je nastavena prilis bohata zmes (ale to uz musi byt fakt extrem!!!!) Kedy mnozstvo paliva prichadzajuceho do valca nestihne zhoriet dostatocne rychlo a zmyva zo siten piestu olejovy film... Ale to nieje zalezitostou 500 km. Rapidne sa tym znizuje zivotnost motora, no ze by sa po 500 km zadrel tak to som fakt este nezral... Evidentne s tou strednou opravou motora nebolo vsetko s kostolnym poriadkom a navyse este ked mi nejaky odbornik bude tvrdit ze spalovanie chudobnej zmesi zadrie motor po 500 km tak to je potom taky "odbornik" ze az Fakt dobre toto
Re: karburátory
Omlouvám se že se sem cpu se svojí 57mičkou, ale mě se ji podařilo také zadřít chudou směsí. Tak dlouho jsem zmenšoval trysky, až najednou začala klepat a kousla se definitivně (po cca 10 km jízdy). Teploměr oleje jsem neměl a tak nevím kolik tam bylo, ale motor byl pořádně rozpálenej. Vrátil jsem zpět původní trysky, nechal motor vychladnout a od té doby pak bez problému jezdil. Chudá směs totiž dlouho hoří a motor se pak přehřívá. Správně složená palivová směs také napomáhá k ochlazení a promázání pracovní plochy válce.
T-613 jsem nikdy neměl a tak se v ní nevyznám, berte proto můj postřeh s rezervou, ale u T-57A to mám na vlastní kůži vyzkoušené .
T-613 jsem nikdy neměl a tak se v ní nevyznám, berte proto můj postřeh s rezervou, ale u T-57A to mám na vlastní kůži vyzkoušené .
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných